۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۷۶۲۵
کوچک زاده:

معرفی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم نوعی لجبازی با مجلس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که معرفی آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم نوعی لجبازی با مجلس و نمایندگان است، استیضاح وزیر علوم را در راستای دفاع از ارزش های انقلاب دانست.
مهدي کوچک زاده، عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ادعای اصلاح طلبان مبنی بر این‏که نمایندگان با استیضاح وزیر علوم و تحقیقات عدم صداقت خود در حمایت از دولت را نشان دادند، گفت: این نمایندگانی که به استیضاح آقای فرجی دانا رای موافق دادند همان کسانی هستند که به آقایان زنگنه، آخوندی و ربیعی رأی اعتماد دادند و اگر رای اعتماد حق بوده، استیضاح هم حق است.

وی با بیان این‏که اصلاح طلبان به ناحق‏گویی عادت کرده‏اند، ابراز داشت: موضوعی که نمایندگان را به استیضاح ترغیب کرد، تبدیل شدن مسأله استیضاح به مسأله رویارویی نظام با ضد نظام بود و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی احساس کردند که بودن آقای فرجی دانا در پست وزارت علوم موجب جری شدن ضد انقلاب و ضد نظام می‏شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام آرائی که نمایندگان مجلس در استیضاح وزیر علوم و تحقیقات دولت یازدهم به صندوق ریختند این بود که اگر روزی نمایندگان مجلس احساس کنند که مسأله‏ای در راستای صدمه زدن به نظام و ارزش های انقلاب اسلامی هست با او برخورد می‏کنند و این به معنی خط قرمز نمایندگان مجلس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که رییس جمهور با انتخاب محمد علی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم و تحقیقات یک نوع دهان کجی و به جهنم گفتن به نماینگان مجلس را القا کرد، اظهار داشت: این کار رییس جمهور جای تأمل و تآسف دارد.

کوچک زاده در ادامه ابراز داشت: انتخاب کسی که برای وزارت آموزش و پرورش نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند و همچنین توانایی جسمی برای مدیریت سازمان میراث فرهنگی را هم نداشته، به عنوان سرپرست وزارت علوم و تحقیقات نوعی لجبازی دولت با مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با این عصبانیتی که از شخص رییس جمهور دیده می‏شود بعید نیست آقای فرجی دانا را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات به مجلس معرفی کند و بی شک مجلس هم واکنش نشان خواهد داد./922/ت302/ج

ارسال نظرات