۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۱۷۶۶۶
آیت‌الله باریک‌بین:

حفظ وحدت در دستور کار مسؤولان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین،‌ گفت: با توجه به شرایط کشور و فشار دشمنان به اشکال مختلف، حفظ وحدت و همدلی باید در دستور کار مدیران دولت قرار بگیرد.
آيت الله باريک بين آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی‌فقیه در قزوین ظهر امروز، دوم شهریورماه در دیدار جمعی از فرمانداران و مدیران ستادی استانداری قزوین که به مناسبت هفته دولت و در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین انجام شد، ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهارداشت: هفته دولت هفته خدمت به محرومان جامعه و رفع مشکلات نیازمندان و مستمندان محسوب می شود.

 

امام جمعه قزوین به فعالیت‌های صورت گرفته مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در این 8 ماه رشد بسیار خوبی در جهات مختلف از سوی استاندار پرتلاش و با همراهی دیگر مدیران دلسوز در استان صورت گرفته که هدف آنها خدمت به مردم بوده و جای قدردانی دارد.

 

وی خدمت به مردم را فرصتی گرانبها برای مسؤولان دانست و افزود: همه ما باید قدر این فرصت گرانبها و ارزشمند را دانسته و از آن به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با توجه به شرایط کشور و فشار دشمنان به اشکال مختلف، حفظ وحدت و همدلی باید در دستور کار مدیران دولت قرار بگیرد.

 

خدمت به مردم مهم ترین هدف مدیران قزوین است

 

در ادامه این دیدار نیز مرتضی روزبه استاندار قزوین ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از توجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مسایل استان به برنامه های هفته دولت اشاره کرد و گفت: امسال در هفته دولت برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار دارد.

 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در این استان به همه مدیران و فرمانداران و بخشداران توصیه کردم که تا می توانید به مسایل حاشیه ای توجه نداشته و اولویت کارها و برنامه های خود را خدمت بیشتر به مردم و مستضعفان قرار دهند.

 

روزبه ایجاد وحدت در بین مسؤولان و نمایندگان و استقاده از ظرفیت نخبگان در بخش های مختلف را از دیگر اقدامات اساسی برای سرعت بخشیدن به روند رشد و توسعه استان و حل مشکلات مردم دانست و اظهارداشت: استفاده از تمام ظرفیت ها از جمله سیاست های دولت و ریاست محترم جمهوری است و ما نیز در استان این روند را دنبال کرده ایم و اعتقاد داریم که بهترین شیوه مدیریتی در کشور که بسیار تاثیر گذار نیز بوده است به همین شکل خواهد بود.

 

استاندار قزوین در ادامه به ظرفیت نیروی انسانی در استانداری و فرمانداری اشاره و تصریح کرد: با توجه به شناختی که از ظرفیت و توانمندی نیروی انسانی وجود داشت در این مدت در انتخاب مدیران جدید کاملا از بدنه کارشناسی موجود در استانداری استفاده شد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارشناسی در استانداری از جایگاه خوبی برخوردار است و در بسیاری از بخش ها صاحب نظر هستند و سرمایه های ارزشمندی محسوب می شوند اظهارداشت: هر چقدر بستر و فضا برای استفاده از کارشناسان بیشتر فراهم شود توانمندی ها بیشتر شکوفا و بروز خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول درباره انتخاب مدیران جدید به کمیته انتصابات اشاره و تصریح کرد: با تشکیل کمیته ای با ریاست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ویژگی های افراد به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و افرادی که شایسته هستند انتخاب خواهند شد.

 

روزبه در پایان با بیان اینکه سفرهای مقامات عالی کشوری به استان طی هشت ماه گذشته در مقایسه با سال های گذشته بسیار چشمگیر بوده است گفت: سعی شده است تا از سفر های صورت گرفته حداکثر بهره برداری صورت گیرد و به مدیران نیز تاکید شده است که مصوبات و موارد طرح شده را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

 

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دولت وقدردانی از تلاشهای استاندار قزوین و دیگر مدیران، فرمانداران و معاونان پرتلاش در استان از تلاش‌ها و فعالیت های آنان در استان قدردانی کرد و گفت: همانطور که بنده در خطبه های نماز جمعه به آن پرداختم خوشبختانه استاندار پرتلاش این شهر با همان روحیه جهادی و دیگر مدیران و معاونان ایشان تلاش زیادی برای برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی، فرهنگی انجام می دهند که باید در این زمینه قدردان باشیم.

 

حجت الاسلام باریک بین ادامه داد: امیدواریم این تلاش‌های دلسوزانه شما مدیران و فرمانداران که خدمت خالصانه را اولویت خود در تمام برنامه ها قرار می دهید مردم این استان از نتایج و تلاشهای شما به بهترین نحو ممکن بهره مند شوند.

 

امام جمعه موقت قزوین با خرسندی از وحدت و همدلی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران در این استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی بسیار خوبی میان مدیران و فرمانداران در این استان وجود داشته که دوران خوبی است و این وحدت و همدلی با مدیریت مطلوب جناب اقای روزبه حاصل شده که جای قدردانی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان دوری از حاشیه را در بین مدیران و فرمانداران و معاونان را مهم دانست و اظهارداشت: باید تلاش کنیم که تا می توانیم از حاشیه ها دوری کرده و به متن برنامه ها که خدمت خاصانه به مردم است توجه کرده که آسیب هایی که همیشه به مردم می رسد توجه به حاشیه هاست./955/پ201/ب4

ارسال نظرات