۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۲۱۷۷۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

داعش محصول اتاق فکر نظام های سلطه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که داعش محصول اتاق فکر نظام های سلطه است، گفت: این جبهه برای نابودی مقاومت اسلامی طراحی و عملیاتی شده و آرمان آنها این است که با اهداف بلند اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) مقابله کنند.
داعش

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه با بیان این که داعش دست پرورده سرویس های امنیتی آمریکا و عربستان است که اهداف رژیم صهیونیستی را به عنوان نیروی پیاده نظام دنبال می کند، گفت: هر التهاب و درگیری در منطقه منافع رژیم صهیونیستی را در پی دارد.

 

وی افزود: تروریست های تکفیری با استفاده از اختلافات سیاسی احزاب عراقی و درست زمانی که این کشور آماده تشکیل دولت پس از انتخابات بود با همراهی نیروهای مزدور بعثی اقدام تشکیل خلافت موهوم خود کردند و در پی آن هزاران نفر را قتل عام کردند.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره حمله هواپیماهای آمریکایی به مواضع داعش گفت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها با نام حقوق بشر و دفاع از اقوام به دنبال منافع خود هستند؛ آنها اگر نگران وضعیت حقوق بشر و کشته شدن انسان های بیگانه بودند باید زمانی که شیعیان از سوی داعش قتل عام می شدند تجهیزات کمکی در اختیار ارتش عراق قرار می دادند.

 

وی با بیان این که وحدت و هم‌گرایی میان شیعه و سنی نقش بسیار مهمی در ناکامی دشمنان دارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ایجاد اختلافات میان شیعه و سنی در عراق به دنبال بهره برداری است و گروه داعش نیز مورد حمایت جدی آمریکایی ها است.

 

حجت الاسلام میراحمدی افزود: داعش محصول اتاق فکر نظام های سلطه است و این جبهه برای نابودی مقاومت اسلامی طراحی و عملیاتی و طراحی شده و آرمان آنها این است که با اهداف بلند اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) مقابله کنند.

 

امام جمعه گلوگاه خاطرنشان کرد: گروه تروریستی تکفیری داعش دست پرورده و نتیجه حمایت های آمریکا و انگلیس از اقدامات تروریستی در منطقه است که با حمایت دست نشانده های استکبار و همدستان آمریکا یعنی، عربستان و انگلیس به جنایت علیه مسلمانان دست زده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایات داعش هم در حق شیعه و هم در حق اهل سنت گفت: آرمان داعش مقابله با اهداف بلند اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی افزود: هدف غرب از انجام این جنایات در خاورمیانه به بهانه های مختلف، برهم زدن نظم در این منطقه، کشتار شیعیان و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی برای تضعیف قدرت مسلمانان است که باید بیدار و هشیار بود که فریب این دجاله ها را نخورد.

 

حجت الاسلام میر احمدی ادامه داد: نه تنها آمریکا بلکه برخی از کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی از پرورش دهندگان داعش هستند که با پرورش این غده در منطقه موجبات نابودی خود را فراهم کردند و نیروهای خودشان نیز از دشمنی ها و ترور و توطئه داعش در امان نیستند.

 

وی اظهار داشت: متأسفانه اکنون خطر داعش تهدید کننده کل جهان شده است و همه جهانیان باید برای مقابله با این گروه وارد عمل شده و این دشمن مشترک جهان را از بین ببرند.

  

حجت الاسلام میراحمدی ادامه داد: غربی ها و آمریکا تاکنون از داعش از نظر تسلیحاتی حمایت های فراوان کردند و در همین راستا بسیاری از زیرساخت های کشور سوریه را نابود کردند، در عراق بسیار را آواره کردند و در لبنان فجایع مختلف ایجاد کردند و اکنون جهان با همه مشکلات داعش متوجه خطرات این گروه شد.

 

وی به کشته شدن خبرنگار آمریکایی از سوی داعش اشاره کرد و گفت: اکنون کشورهای غربی متوجه شدند که داعش حتی به آمریکایی هم رحم نمی کند در حالی که در همه این سال ها و کشتارها تنها یک آمریکایی را داعشی ها کشتند و جلسه گذاشتند که این ها تروریست هستند و این گروه دین ندارند.

 

امام جمعه گلوگاه بیان داشت: این در حالی است که داعش در این مدت مدت بسیاری از مردان و زنان و کودکان را سر بریده و جوی خون راه انداختند، اما آمریکا  در این مورد سکوت کرده بود و چه بسا حمایت می کرد اما امروز که یک آمریکایی را سربریدند آمریکا فریادش بلند شد.

   

وی گفت:  ذهن های بیدار می فهمند استکبار جهانی در منطقه برای رسیدن به آمال دروغین خود ظلم های مختلف در منطقه انجام داده است و به همین دلیل ما باید با اتحاد در منطقه از بروز ناامنی جلوگیری کرده و بار دیگر اعلام کنیم که هرگز شعار ما در قبال آمریکا تغییر نخواهد کرد و شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و دائمی ما است./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات