۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۱۷۷۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

همدلی مردم و مسؤولان کشور مانع نفوذ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قم بر لزوم قدرشناسی مسؤولان از صبر و شکیبایی مردم نسبت به مشکلات موجود تأکید کرد و گفت: همدلی مردم و مسؤولان کشور مانع نفوذ دشمن می‌شود.
حجت?الاسلام عباس اسکندري مديرکل تبليغات اسلامي استان ق
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، دو انسان آرمانی و خودساخته به خدا پیوسته‌ای بودند که پست و مقام، آنها را شیفته خود نساخت.
وی افزود: در هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم نظام جمهوری اسلامی و شهدای دولت، از زحمات و تلاش‌های مخلصانه مردان خدایی دولت کریمه نظام ولایی تقدیر به‌عمل می‌آید.
وی اظهار داشت: تجلیل از خدمتگزاران خدوم، از تأکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ بنابراین هم مردم باید قدر زحمات دولتمردان خود را بدانند و از تلاش‌های آنها تقدیر کنند و هم دولتمردان قدر این مردم نجیب و قدرشناس خود را بدانند که در همه مراحل با تحمل همه کمبودها و نارسایی‌ها، صبر و استقامت را پیشه خود می‌سازند و از مسؤولان حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسکندری یادآور شد: تا زمانی که این همدلی و همراهی بین دولت و ملت در زیر سایه رهبری الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، شاهد اقتدار و سربلندی و عزت و عظمت ایران اسلامی خواهیم بود و دشمنان نمی‌توانند کشور اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را مورد تاخت‌وتاز خود قرار دهند./907/د102/ی
ارسال نظرات