۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۱۷۷۹۰

همایش مسؤولان روابط عمومی سپاه شمالغرب کشور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی هم‌اندیشی و آموزشی مسؤولان روابط عمومی سپاه استان های شمال غرب کشور در تبریز برگزار می شود.
علي اصغري، مسؤول روابط عمومي و تبليغات سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی هم‌اندیشی و آموزشی مسؤولان روابط عمومی سپاه استان های شمال غرب کشور با هدف ارتقای سطح علمی و آشنایی با آخرین تکنیک‌های رسانه‌ای روز دنیا برگزار خواهد شد.


وی با بیان این‌که در این همایش مسؤولان روابط عمومی سپاه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی تخصصی از برنامه های دیگر این همایش یک روزه است که شنبه هشتم شهریور برگزار می شود.


اصغری با بیان این‌که همایش به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در کانون بسیج جوانان تبریز با حضور کارشناسان و اساتید مجرب حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود، ادامه داد: رسالت ذاتی سپاه و بسیج صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که در این میان روابط عمومی ها مسؤولیتی خطیر بر عهده دارند.


وی تأکید کرد: برای انعکاس دستاوردهای سپاه و بسیج در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، فناوری، اقتصادی و ...، نیاز است که روابط عمومی ها با اشرافیت به شیوه های نوین ارتباطی بتوانند در عرصه جنگ نرم موفق عمل کنند، به عبارت دیگر روابط عمومی های سپاه و بسیج مرکز نشر رسانه ای مقتدر هستند.


مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا تصریح کرد: اعتراف استکبار جهانی به توان رزمی و نظامی نیروهای مسلح کشورمان در سایه تلاش هنرمندانه روابط عمومی بسیج و سپاه است که توانسته از ظرفیت های خود برای نشان دادن این توانمندی ها استفاده کند، روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا نقش مؤثری در فضاسازی‌ها و ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در مجموعه‌های سپاه و بسیج دارد.


اصغری روابط عمومی را قلب تپنده هر مجموعه دانست و گفت: هر چقدر بتوانیم با اتکاء بر نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها از برنامه‌های کلیشه‌ای و متداول دور شویم، بهتر خواهیم توانست دایره جذب افراد بویژه نسل جوان را که در قالب سربازی در مجموعه‌های ما حضور دارند، گسترده‌تر کرده و فضای معنوی ایجاد کنیم.


وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی و تبلیغات و بخش‌های فرهنگی- اجتماعی بسیج و سپاه بایستی برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و دینی، ورزشی و هنری را مثل خون در رگهای مجموعه خودشان تزریق کنند تا بتوانند شاهد نشاط، شکوفایی و انبساط در مجموعه خود باشند. لذا بایستی تنها به ابلاغیه‌ها اکتفاء نکنند و در کنار آن با نوآوری و خلاقیت، روح نشاط را در مجموعه‌های خود بدمند.


اصغری در ادامه با بیان اینکه هنر در تبلیغات حرف اول را می زند، تصریح کرد: آنها که به ظرایف هنری آشنا هستند بهتر میتوانند در تبلیغات نقش ایفا کنند. لذا بایستی تلاش کنیم هنرمندانه، آموزه‌های دینی و انقلابی بزرگان را در قالب‌های مختلف منتشر کنیم تا توانسته باشیم به تکلیف الهی و وظایف سازمانی خود عمل کرده باشیم.


وی با بیان این‌که رسانه نوک پیکان جنگ نرم در جهان کنونی است، گفت: حضور مفید و مؤثر در میدان جنگ نرم و استفاده بهینه از قدرت رسانه‌ها در مقابله با ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی است، به یقین حضور اثرگذار می تواند معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کند./935/ت303/ب

ارسال نظرات