۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۱۷۸۲۰
امام جمعه نور:

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای سنجش خدمت گزاری مدیران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با تاکید بر این که مدیران خود را با الگوهایی چون شهیدان رجایی و باهنر سنجش کنند، گفت: مدیران باید با رعایت این شاخصه ها اعمال و رفتار خود را با شهیدان رجایی و باهنر مقایسه کرده و تلاش و سعی خود را در این خصوص به کارگیری کنند.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت، گفت: جا دارد فرا رسیدن این هفته را به دولتمران و همه مدیران تبریک عرضه کنیم و امیدواریم در ادامه فعالیت های خود موفق باشند.


حجت الاسلام باقرزاده، تصریح کرد: در یک سال گذشته  دولت علی رغم مشکلات پیش رویی که وجود داشته توانسته است تا عملکرد خوبی داشته باشد.

 

امام جمعه نور با بیان این که ضرورت دارد تا ادارات و نهادها تعامل ارزنده ای در کنار هم داشته و در راستای رفع مشکلات مردمی گام بردارند، افزود: همه تلاش مسؤولان باید در جهت کاهش آلام و دردهای مردم بوده و ادارات از تقابل و تخاصم خودداری کنند که اهتمام خود را در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم به کار گیرند.

 

حجت الاسلام باقرزاده، ادامه داد: تدبیر باید در ارائه خدمات و تلاش برای خدمت رسانی به مردم وجود داشته باشد و دولتمردان عزم خود را در این راستا به کار گیرند.

 

وی با بیان این که عدالت طلبی باید سرلوحه کاری مدیران ما باشد، بیان داشت: سلامت دستگاه های اجرایی، قانون گرایی و حکمت و خردگرایی از شاخصه های یک دولت مطلوب از دیدگاه مقام معظم رهبری است که باید این امور را در دستگاه های اجرایی تقویت و ترویج دهیم.

 

امام جمعه نور با تاکید بر این که مدیران خود را با الگوهایی چون شهیدان رجایی و باهنر سنجش کنند، گفت: مدیران باید با رعایت این شاخصه ها اعمال و رفتار خود را با شهیدان رجایی و باهنر مقایسه کرده و تلاش و سعی خود را در این خصوص به کارگیری کنند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که خدمت به مردم در نظام اسلامی به عنوان افتخاری گرانقدر است، تصریح کرد: مدیران باید از این فرصت های ارزنده به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و اهتمام والایی در جهت کسب رضایت خداوند منان و مردم داشته باشند.

 

هادی خنجری، فرماندار نور در این جلسه با گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه و خالصانه را سرلوحه امور کاری خود قرار دادند.

 

وی، ادامه داد: اکثر مشکلات و مطالبات مردم بدون پول و اعتبار هم قابل حل بوده و تحقق این امر نیازمند تلاش و همت شبانه روزی و بی شائبه مسؤولان و داشتن برنامه برای انجام امر مهم خدمت رسانی است.

 

فرماندار نور با تاکید بر این که مسؤولان باید کار را سنگر خود بدانند، گفت: مدیران باید با پیگیری مستمر و مکرر در پی رفع مشکل و ارتقای سطح خدمت رسانی خود باشند و در پایان هر روز خود را محاسبه کنند تا ببینند اوضاعشان چگونه است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات