۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۱۷۸۴۴

برنامه‌های حرم حضرت معصومه در هفته جاری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شامل دعا، مناجات و سخرانی در هفته نخست آخرین ماه تابستان اعلام شد.
حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش،‌ در این مراسم مباحثی پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی، تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی و یوسفیان به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی اساتید برجسته حوزه حجج اسلام ماندگاری، فلاح زاده،‌ حسینی قمی، رفیعی،‌ میرباقری برگزار می‌شود.

دعای توسل این هفته حرم مطهر از سوی هیأت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه چهارم شهریور بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ششم شهریورماه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در مسجد اعظم برگزار می‌‌شود.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار خواهد شد.

قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت 23 شب جمعه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام قدرتی و بیان احکام و احادیث به همت حجت‌الاسلام جمشیدی قبل از اذان مغرب انجام می‌پذیرد.

گفتنی است،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102/ی

ارسال نظرات