۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۱۷۸۷۲
مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی:

مردم صادقانه در امور خیر پیشقدم هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اخلاص و اعتقاد مردم گفت: مردم صادقانه در امور خیر پیش قدم هستند.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در مراسم افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ساریجلو تکاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجائی، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان خدوم نظام تبریک گفت.

 

وی در ادامه به محرومیت روستاها اشاره کرد و گفت: محرومیت دو طرفه است و مسؤولان از اخلاص شما حاضران محرومند.

 

حجت الاسلام مصائبی مسؤولان را خادم مردم خواند و گفت: شما مردم نسبت به نظام و انقلاب بیشتر از ما مسؤولان احساس مسؤولیت کرده و پیشقدم هستید.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "اخلاص و اعتقاد عوامانه" گفت: مردم صادقانه در امور خیر پیشقدم اند.

 

حجت الاسلام عیسی برادری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب نیز در مراسم افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ساریجلو این شهرستان اظهار داشت: مردم روستای ساریجلو سال ها قبل به علت مخروبه بودن مسجد، اقدام به تخریب آن کرده بودند و قصد بازسازی آن را داشتند که سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه تکاب عملیات بازسازی این مسجد را آغاز کرد.

 

وی گفت: این مسجد در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با زیربنای 200 متر مربع بر اساس اصول فنی مهندسی و با رعایت استانداردهای لازم احداث شده است.

 

حجت الاسلام برادری افزود: برای ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با امکانات آشپرخانه، اتاق روحانی، شبستان و ... 5/2 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی در ادامه به اهم فعالیت های اوقاف و امور خیریه شهرستان تکاب پرداخت و گفت: فعالیت های تبلیغی و ترویجی باعث ثبت چند وقف جدید در سال جاری شده است.

 

قهرمانی، فرماندار تکاب نیز در این مراسم با اشاره به هفته دولت، از زحمات مسؤولان اوقاف و اهالی روستا در ساخت مسجد تشکر و قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه تکاب نیز در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و رجایی، گفت: ساده زیستی این دو شهید والامقام رمز ماندگاری شهیدان هفته دولت است.

 

گفتنی است، مراسم افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ساریجلو تکاب با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، فرماندار، امام جمعه تکاب و جمعی دیگر از مسؤولان و اهالی روستا برگزار شد.

 

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ساریجلو تکاب با حجم سرمایه گذاری 5/2 میلیارد ریال با 200 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث شده است.

 

لازم به ذکر است، بازدید از مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم خواهران تکاب از برنامه کاری حجت الاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و هیأت همراه در جریان سفر به شهرستان تکاب بود./936/پ201/ب4

ارسال نظرات