۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۷۸۹۳

ندای وحدت بیان کاهش تنش میان جوامع اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه برنامه ندای وحدت به آشنایی با مبانی فکری وحدت و کاهش تنش میان جوامع اسلامی می پردازد.
نداي وحدت بيان كاهش تنش ميان جوامع اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، توجه به فتنه‌های روزافزون و درگیری جهان اسلام با این فتنه‌ها و ضرورت آشنایی جامعه با بسترهای وحدت آفرین، برنامه سازان این رادیو را بر آن داشت که به طراحی و تولید برنامه «ندای وحدت» همت گمارند.

ندای وحدت که با هدف آشنایی با مبانی فکری و زمینه های عملی وحدت جهان اسلام طراحی و تولید شده است، به بررسی موضوعاتی همچون ایجاد یکپارچگی هر چه بیشتر جامعه و مقابله با فتنه‌های موجود در جهان اسلام‌، آشنایی با مبانی فکری وحدت، زمینه‌های عملی وحدت و کاهش تنش میان جوامع اسلامی وآگاه سازی جامعه اسلامی از توطئه تفرقه اندازی از سوی غرب می‌پردازد.

همچنین بررسی شبهات موجود در موضوع تقریب، آثار مخرب افتراق و اختلاف،تکفیر و نقش وحدت شکن آن، اندیشه‌های سیاسی مذاهب اسلامی، عرفان و تقریب، اهل بیت و نقش محوری معصومین در ایجاد تقریب و تقریب در تعاملات اجتماعی از موضوعاتی است که حجت الاسلام فرمانیان در این برنامه به بررسی آن می پردازد.

برنامه «ندای وحدت» کاری از گروه معارف و اندیشه به تهیه و سردبیری سید ابوالقاسم غضنفری و اجرای مرتضی بهرامی خشنودی روزهای چهارشنبه ساعت 16:00 به روی آنتن می رود.

علاقه‌مندان برای دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی برنامه ندای وحدت در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./907/د102/ی

ارسال نظرات