۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۱۷۹۷۶
حجت الاسلام شکوری تأکید کرد:

نقش روحانیان عقیدتی سیاسی در تعمیق باورهای دینی نیروهای مسلح

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: روحانیان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح نقش اساسی و سرنوشت ساز در تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نیروهای مسلح دارند.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شکوري
امام جمعه شهرستان خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در جلسه تودیع و معارفه مسؤول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان خوی با اشاره به نقش اساسی و سرنوشت ساز عقیدتی سیاسی ها در نیروهای مسلح، اظهار داشت: تعمیق باورهای دینی و اعتقادی، پاسخگویی به پرسش ها و شبهات پرسنل، دفاع و حمایت از حقوق مشروع پرسنل نیروهای مسلح، یاری رسانی به فرماندهان در سطوح مختلف در جهت هر چه بهتر عملی ساختن وظایف و رسالت ها، انجام مسؤولیت های قانونی خویش از جمله وظایف و رسالت های روحانیون عقیدتی سیاسی های نیروهای مسلح است.

 

وی در ادامه گفت: مسؤولان عقیدتی سیاسی نسبت به پرسنل نقش پدر دلسوز و برادر مهربان را دارند که آنان تمامی مشکلات خویش را با این بزرگواران در میان گذاشته و از این طریق حل می کنند .

 

امام جمعه خوی با توصیه به پرسنل هنگ مرزی حاظر در جلسه، اظهار داشت: باید قدر این جایگاه شناخته شود و همکاری لازم با عقیدتی سیاسی ها صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام شکوری در پایان از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام بهشتی نیا، مسؤول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی در طول 3 سال مسؤولیت خویش برای مسؤول عقیدتی جدید حسینی نیا آرزوی موفقیت کرد.

 

گفتنی است، جلسه تودیع و معارفه مسؤول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان خوی با حضور فرماندهان و مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح و پرسنل هنگ مرزی خوی برگزار شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات