۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۱۸۰۰۹
حجت الاسلام قهرمانی:

خبرگزاری رسا ظرفیتی برای معرفی دستاوردهای حوزه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با تقدیر از فعالیت خبرگزاری رسا گفت: عملکرد حوزه های علمیه آذربایجان غربی بدون فعالیت خبرگزاری رسا مغفول می ماند چراکه حوزه های علمیه استان هیچ گونه ابزاری برای انعکاس عملکرد نداشت.
ديدار خبرنگاران خبرگزاري رسا آذربايجان غربي با حجت الاسلام قهرماني حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری رسا این استان گفت: با شروع فعالیت خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی حوزه های علمیه استان رسانه ای شد.

 

وی خبرگزاری رسا را فرصت و ابزاری برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه های علمیه خواند و افزود: عملکرد حوزه های علمیه استان در طول چند سال گذشته با تلاش نمایندگی خبرگزاری رسا آذربایجان غربی نمود پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام قهرمانی تصریح کرد: تا چند سال گذشته ارتباط حوزه های علمیه با رسانه ها کم رنگ بود که خوشبختانه با فعالیت خبرگزاری رسا این فرصت برای انعکاس عملکرد حوزه های علمیه فراهم شد.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی خبرگزاری رسا را فرصتی طلایی برای گسترش اندیشه و باورهای دینی دانست و تأکید کرد: عملکرد حوزه های علمیه آذربایجان غربی بدون فعالیت خبرگزاری رسا مغفول می ماند چراکه حوزه های علمیه استان هیچ گونه ابزاری برای انعکاس عملکرد نداشت.  

 

وی با تقدیر و تشکر از خبرنگاران خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: علیرغم این که برای فعالیت بانوان محدودیت هایی وجود دارد، اما شما خواهران همچون شیرمردان عرصه را مدیریت کرده و به خوبی از عهده رسالت و وظایف رسانه ای خود برآمده اید.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی خواستار همکاری خبرنگاران خبرگزاری رسا آذربایجان غربی در مدیریت پورتال جامع مرکز مدیریت حوزه های علمیه و همچنین انتشار نشریه داخلی حوزه های علمیه استان شد.

 

وی با بیان این که ارزش و اهمیت خبرگزاری رسا برای حوزه های علمیه مبرم است، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه نیز تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو خبرگزاری رسا آذربایجان غربی به کار خواهند گرفت.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در ادامه با بیان این که متأسفانه در آذربایجان غربی حوزه های علمیه و تمامی ارگان های وابسته به آن غریب مانده اند، اظهار کرد: حوزه های علمیه سرچشمه و زیربنای رشد فرهنگ دینی در جامعه است و با تقویت حوزه های علمیه بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی حل می شود.

 

حجت الاسلام قهرمانی اضافه کرد: حمایت از حوزه های علمیه، کاهش زندانیان، مفاسد اجتماعی، اعتیاد و برعکس اعتلاء فرهنگ حجاب و عفاف، دین داری و امنیت پایدار را به دنبال خواهد داشت.

   

گفتنی است، دیدار خبرنگاران خبرگزاری رسا آذربایجان غربی با حجت الاسلام قهرمانی امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان انجام شد./936/پ202/ب

ارسال نظرات