۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۱۸۰۳۷
قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی:

گروهی درصددند محاکمه سران فتنه را با عملیات روانی به دست فراموشی بسپارند

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی حرکت اصولگرایان به سمت اتحاد را امری خوشایند ارزیابی کرد و گفت: اما دشمن تک تیراندازهایی دارد که موجهین نظام را با استفاده از ترور شخصیت مورد هجمه قرار می‌دهد برای نمونه هجمه‌های سنگین به حضرت آیت‌الله جنتی و یا محسن رضایی و اخیرا هجمه علیه شهردار تهران از جمله این‌گونه اقدامات است که دلسوزان نظام باید مراقب باشند.
گروهی درصددند محاکمه سران فتنه را با عملیات روانی به دست فراموشی بسپارند

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد حسین پرکره، قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان این مطلب که ترکیب مشاوران دولت یک ترکیب رسانه‌ای و متبحر در عملیات روانی است، افزود: مجلس شورای اسلامی در عمل به وظیفه قانونی و شرعی خود یعنی استیضاح وزیر و مهار افراط اقدامی مناسب انجام داد اما به نظر می‌رسد جریان تندروی اصلاح طلب به دنبال تبدیل تهدیدات به فرصت هستند.

وی ادامه داد: طرح ورود زوری به بهشت، مخالفان بروند به جهنم، شایعه بورسیه‌های غیرقانونی و حتی طرح تخلفات بابک زنجانی یک تاکتیک ژورنالیستی برای فرار از برخی اتفاقات است و اصولگرایان باید مراقب باشند جریان احد تکرار نشود.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی افزود: تخلفات بابک در محاسبه‌ای سرانگشتی در مقابل کرسنت مبلغی محسوب نمی‌شود هرچند که هر دو باید به دست عدالت سپرده شوند، یا شایعه بورسیه‌های غیر قانونی در مقابل تخلفات مهدی هاشمی اصلا قابل مقایسه نیست که این‌گونه دولت اصرار بر آن دارد و یا حتی گروهی در صددند محاکمه سران فتنه را با عملیات روانی به دست فراموشی بسپارند که البته خیالی باطل است.

مشاور عالی رییس سابق دانشگاه آزاد ادامه داد: البته در بحث استیضاح نیز برخی‌ها به دنبال تبدیل تهدید به فرصت هستند و با مظلوم نمایی برای امثال فرجی دانا به دنبال تشکیل سازمان‌های رأی هستند و بنظر می‌رسد اصولگرایان در این خصوص باید هوشیار تر عمل کنند.

وی پخش کلیپ سردار فضلی در مورد فرجی دانا را کلید واژه‌ای برای شروع این مظلوم نمایی دانست و اظهار داشت: حال آنکه بلا تشبیه طلحه و زبیر هم بارها مورد تشویق رسول الله قرار گرفتند اما یادمان نرود امام فرمودند ملاک حال افراد است.

این فعال دانشجویی حرکت اصولگرایان به سمت اتحاد را امری خوشایند ارزیابی کرد و افزود: اما دشمن تک تیراندازهایی دارد که موجهین نظام را با استفاده از ترور شخصیت مورد هجمه قرار می‌دهد برای نمونه هجمه‌های سنگین به حضرت آیت‌الله جنتی و یا محسن رضایی و اخیرا هجمه علیه شهردار تهران از جمله این‌گونه اقدامات است که دلسوزان نظام باید مراقب باشند.

وی در پایان نیز از تحرکات شدید جریان افراطی اصلاح طلب برای موفقیت در انتخابات ریاست شورای شهر تهران خبر داد و تأکید کرد: نباید از این تحرکات غافل شد./956/د102/ج

ارسال نظرات