۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۱۸۱۵۵
مدیر حوزه علمیه امام صادق زنجان:

تمرکز در تحصیل و تهذیب برای طلاب ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان تمرکز در تحصیل و تهذیب را برای طلاب ضروری دانست و گفت: طلاب باید تا به نتیجه رسیدن تلاش های خود، تحصیل را دنبال کنند.
تمرکز در تحصیل و تهذیب برای طلاب ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام ناصر محمدی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان، امروز در آیین افتتاحیه حوزه های علمیه زنجان با بیان این که طلاب باید تمرکز بیشتری روی دروس خود داشته باشند، گفت: وظیفه طلاب در زمان کنونی تمرکز روی تحصیل و تهذیب است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب باید با جدیّت و تلاش بیشتری دروس خود را دنبال کنند تا آن را به مرحله ثمر دهی برسانند و همچنین روی تصمیماتی که می گیرند جدیت داشته باشند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه حضور مستمر در کلاس ها را سبب افزایش سطح علمی طلاب عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که سبب موفقیت در تحصیل در حوزه علمیه است، پیش مطالعه قبل از کلاس و پس مطالعه بعد از کلاس و سپس حضور مستمر در کلاس ها است که سبب تقویت بنیه علمی طلاب می شود.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه افزود: حضور طلاب در جلسات بحث دو نفره یا سه نفره که از زمان های قدیم یکی از سبک های آموزشی حوزه های علمیه بوده است سبب می شود تا دروس سخت حوزه که یکی از مشکل ترین درس ها است، در ذهن آنها حک شده و برای همیشه ماندگار باشد.

 

این مسؤول در ادامه از آغاز به فعالیت واحد مشاوره مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان خبر داد و تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید واحد مشاوره مدرسه فعال است و طلاب می توانند همه روزه برای در میان گذاشتن مسائل و مشکلات خود با مشاورین امین مدرسه به واحد مشاوره مراجعه نمایند.

 

وی در پایان تصریح کرد: مدیریت مدرسه نیز خود را موظف می داند تا محیط آموزشی مدرسه را به گونه ای آماده نماید تا مشکلی در جریان تحصیل طلاب پیش نیاید و همین طور خود را موظف می داند تا با دعوت از اساتید خوب و دلسوز زمینه رشد روز افزون طلاب را بیشتر از گذشته فراهم کند.

 

گفتنی است؛ دروس حوزه های علمیه زنجان پس از مراسم افتتاحیه امروز؛ از روز شنبه هشتم شهریور ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. /949/پ202/ب

ارسال نظرات