۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۱۸۱۵۹
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان:

جوانان ما تشنه معارف و فرهنگ غنی اسلامی، دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به استقبال خوب جوانان برای حضور در حوزه‌ علمیه گفت: جوانان تشنه معارف دینی هستند و می‌دانند که برای دستیابی به معارف دینی راهی جز تحصیل در حوزه علمیه وجود ندارد.
حجت الاسلام محسن جلالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، امروز در مراسم افتتاحیه حوزه علمیه اصفهان درمدرسه صدر با اشاره به اهمیت فرهنگ در سال جاری با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اساس فرهنگ که مورد تأکید رهبر انقلاب است در حوزه است و حوزه ها باید تبیین کننده فرهنگ اسلامی باشند.

 

وی در ادامه افزود: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب امسال باید عزم ویژه‌ای برای تحصیل و تحقیق و پژوهش داشته باشیم برای پاسخگویی به نیازهای علمی و فرهنگی جامعه، باید معارف دینی و علوم قرآنی را در سطح جامعه بسط و گسترش دهیم، طلاب سربازان باوفا و حقیقی امام زمان(عج) هستند و می‌توانند به عنوان یک سرباز انجام وظیفه کنند.

 

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه اصفهان زودتر از تمام حوزه‌های دیگر آغاز به کار می‌کند، درس‌های خارج اصفهان هم از نظر زمانی بیشتر از دیگر حوزه‌های کشور است، اساتید و نخبگان اصفهان در سطح کشور ممتاز هستند، اساتید حوزه علمیه اصفهان بسیار دلسوز و اهل علم هستند.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به استقبال خوب از حضور در حوزه علمیه گفت: خانواده‌ها و جوانان اهل فهم و بصیرت و تشنه معارف دینی هستند و به همین دلیل است که استقبال گسترده‌ای از ثبت نام در حوزه علمیه شده است و جوانان به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به حقایق دینی راهی جز تحصیل در حوزه‌های علمیه نیست./1304/پ202/ب

ارسال نظرات