۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۱۸۲۳۴
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)؛

همایش بزرگ دختران و زنان در بم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ دختران و زنان به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در بم برگزار شد.
همایش بزرگ دختران و زنان در بم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بزرگ دختران و زنان به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) با حضور فرماندار بم، امام جمعه بم و جمعی از مسؤولان، زنان و دختران در بم برگزار شد.

 

فرماندار بم در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران اظهار داشت: امام جواد (ع) می‌فرمایند «حضرت معصومه (س) در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توانند در روز قیامت واسطه شفاعت مسلمانان شوند».

 

محمود ذوالفقاری افزود: بر طبق روایات و احادیث هر کس که حرم حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کند، بهشت برایش واجب می‌شود و در واقع هر کس می‌خواهد، ثواب زیارت حضرت فاطمه (س) را کسب کند باید به زیارت ایشان برود.

 

وی تصریح کرد: این امامزاده بزرگوار شباهت‌ زیادی با حضرت فاطمه (س) دارند که از جمله می‌توان به لقب ام‌ابیها، سخت‌کوشی در راه اسلام، دستور فرامین خداوند و وفات در سن جوانی اشاره کرد.

 

ذوالفقاری عنوان کرد: ائمه اطهار (ع) در علم، ایمان و یقین دارای عصمت هستند و حضرت معصومه (س) نیز در گناه عصمت دارند و می‌توان از ایشان به عنوان جانشین ارزنده‌ای برای حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) نام برد.

 

به گزارش فارس این مراسم با مولودی‌خوانی، پخش کلیپ، قرائت شعر و دکلمه و تجلیل از دختران نمونه و باحجاب بم همراه بود.

 

همچنین به مناسبت هفته دولت فرماندار بم، امام جمعه بم و جمعی از مسئولان محلی با خانواده شهیدان علی اسلمی و جعفر دریجانی و جانباز متوفی داوود اسماعیلی از کارکنان دولت دیدار و گفت‌و‌گو کردند./901/د102/ب

 

ارسال نظرات