۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۸۲۵۱
آیت‌الله موسوی اردبیلی:

هر چه داریم به برکت حضرت معصومه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان این‌که فرد باید در کارها از خدا و اهل‌بیت(ع) کمک بطلبد، گفت: دعاهایی که در محضر حضرت معصومه(س) انجام داده‌ام مستجاب شده است.
آيت الله موسوي اردبيلي آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شامگاه امروز، پنجم شهریور ماه در دیدار اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت از عملکرد این شورا برای ترویج معارف و فرهنگ اهل‌بیت(ع) تقدیر کرد.

 

وی تأکید کرد: به هر میزان برای بیان و ترویج معارف و شخصیت ائمه اطهار(ع) تلاش شود بازهم کم است.

 

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در دهه کرامت کاری مناسب و خوب است، خاطرنشان کرد: باید سیره، گفتار و رفتار اهل‌بیت(ع) را برای مردم معرفی کنیم.

 

وی یادآور شد: به ویژه باید درباره ترویج سیره امام رضا(ع) افزون‌بر گفتار، کتاب‌های مختلفی نیز نگاشته شود.

 

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی خواستار مطالعه کتاب‌های دینی به ویژه درباره سیره اهل‌بیت(ع) از سوی افراد شد و بیان داشت: بنده گاهی کتاب‌هایی که درباره ائمه اطهار(ع) را تألیف می‌کنند مطالعه می‌کنم و مطالب تازه و جالبی در برخی از آن‌ها وجود دارد.

 

وی افزود: برای نمونه کتاب هفت جلدی درباره امام صادق(ع) از سوی اسد حیدر نویسنده عراقی نگاشته شده که مطالب خوبی درباره اهل‌بیت(ع) بیان کرده است.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این‌که فرد باید در کارها از خدا و اهل‌بیت(ع) کمک بطلبد، عنوان کرد: خداوند به بنده نعمت‌هایی داده است که فکر می‌کردم این نعمت‌ها از کجا به من داده شده است.

 

وی افزود: دیدم بیشتر دعاهایی که برای خواسته‌های خود نزد حضرت معصومه(س) انجام داده‌ام مستجاب شده و جا نمانده است؛ البته گاهی این دعاها با فاصله زمانی یک ماه تا چندین سال مستجاب شده‌اند.

 

این مرجع تقلید تأکید کرد: دعاهایی که اصرار کرده‌ام مستجاب شده است؛ انسان باید برای مستجاب شدن دعایش بر آن اصرار داشته و در جلسات مختلف خواسته خود را بیان کند که من این موضوع را تجربه کرده‌ام./993/پ202/ج

ارسال نظرات