۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۱۸۲۹۸
در روز میلاد دختر موسی بن جعفر؛

آیین خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه(س) با حضور گسترده طلاب، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
مراسم افتتاحيه دهه کرامت و گلباران ضريح مطهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه(س) و گلباران ضریح مطهر در سالروز میلاد پرخیر و برکت ایشان در شبستان امام خمینی(ره) با حضور گسترده طلاب، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم آیات رضا استادی، احمد خاتمی، اعضای جامعه مدرسین، خبرگان رهبری، رییس مجلس شورای اسلامی، تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم و مشهد، شهردار قم، مسؤولان استانی، انتظامی، کارکنان و خادمان حرم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به حاضران، شهر مقدس قم به ویژه حرم حضرت معصومه(س) را خاستگاه انقلاب و مرکز نشر معارف اهل‌بیت(ع) دانست.

 

وی گفت: امام راحل از کنار این مضجع شریف پرچم انقلاب را برافراشته و با تشکیل حکومت و نظام اسلامی در راستای نشر معارف ائمه اطهار(ع) قدم برداشتند.

 

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) با تقدیر و تشکر از مسؤولان برگزاری برنامه‌ها و مراسمات دهه کرامت، ابراز امیدواری کرد که این دهه بستر بسیار مناسبی برای بیان فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) به جهانیان باشد.

 

وی افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم که روز به روز بر موفقیت‌های مسلمانان به ویژه شیعیان افزوده تا بتوانیم شاهد گسترش و بسط اسلام ناب محمدی در سراسر جهان باشیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با آرزوی موفقیت مسؤولان و ملت بیان داشت: امیدواریم مقارن شدن این دهه با هفته دولت بر توفیقات مسؤولان برای خدمت رسانی بیشتر بی‌افزاید.

 

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات ما زندگی در یک نظام اسلامی است و خدا را بر این نعمت شکر می‌کنیم.

 

گفتنی است، آیت‌الله رضا استادی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در سخنانی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت و گفت: علما و بزرگان اهتمام ویژه‌ای برای زیارت این بانوی بزرگوار داشتند./993/پ202/ی

ارسال نظرات