۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۳۱۴
نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی:

پیروزی مردم غزه، نویدبخش آزادسازی قدس شریف خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی، پیروزی مردم غزه را طلیعه آزادسازی قدس شریف دانست و گفت: پیروزی مردم غزه به معنای نابودی 70 سال زحمات شیطان و قدرت‌های شیطانی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه است.
حميدرضا عزيزي، نماينده مردم فارسان در مجلس

حمیدرضا عزیزی، نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، پیروزی مردم غزه را یکی از طنین‌های صوت مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) که فرمود «هیهات من الذّله» عنوان کرد و اظهار داشت: سه کشور سوریه، مصر و لبنان در جنگ با اسرائیل تازه تأسیس شده شکست خوردند اما مردم غزه با اتکای به خدا در مبارزه‌ای صبورانه و مجاهدانه که حاصل بیداری اسلامی است، توانستند رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

 

وی با بیان این که اسرائیل بیش از 700 کودک را در غزه به شهادت رساند اما در نهایت با ذلت شکست خورد، گفت: زنجیره شکست‌های پی‌در پی اسرائیل او را از سومین ارتش جهان به یک ارتش پوک و پوشالی و ذلیل تبدیل کرده است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، پیروزی مردم غزه را طلیعه آزادسازی قدس شریف دانست و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله این پیروزی مقدمه تحقق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) باشد که فرمود: «اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند».

 

به اعتقاد این نماینده مجلس، پیروزی مردم غزه به معنای نابودی 70 سال زحمات شیطان و قدرت‌های شیطانی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه است.

 

عزیزی یکی از نتایج پیروزی مردم غزه را کاهش شدید میزان حیثیت ابرقدرت‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: نتایج یک نظرسنجی که توسط مراکز نظرسنجی فرانسه انجام شده است، نشان می‌دهد که 85درصد مردم فرانسه اعتمادی به دولت خود به ویژه شخص اولاند ندارند.

 

وی امیدواری ملت‌ها به این که با تکیه بر خدا و توان داخل و مجاهدت می‌توان قدرت‌های به ظاهر بزرگ را هم شکست داد، یکی دیگر از نتایج پیروزی مردم غزه برشمرد و افزود: این دستاوردهای بزرگ از نتایج بیداری اسلامی و مدیون تکیه مردم ایران به خدای متعال است؛ چرا که همه ملل تحت ستم از مردم ایران الگو گرفته‌اند.

 

نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی اسرائیل خاطرنشان کرد: اکنون با این پیروزی باید موضع ما در مذاکرات هسته‌ای بسیار قوی‌تر و با قدرت‌تر باشد؛ چراکه با اتکای به خدا، توان ملی و اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی سرنوشت تحریم ایران نیز مشابه پیروزی غزه با شکست استکبار همراه خواهد بود.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: اسرائیلی‌ها می‌خواستند اذهان و افکار عمومی دنیا را به این سمت بکشانند که توانستیم از تأسیسات هسته‌ای ایران تصویر گرفته و اطلاعات کسب کنیم و به نوعی قدرت‌نمایی کنند که به فضل الهی این هم مانند غزه به یک کابوس برای آن‌ها تبدیل شد.

 

عزیزی در پایان با تصریح این که اسرائیلی‌ها از جانب فرزندان مدافع ایران سیلی محکمی خوردند، گفت: آن‌ها تا مدت‌ها جرأت چنین مانورهایی را از سرشان بیرون خواهند کرد؛ چرا که می‌دانند به موقع پاسخ لازم را دریافت می‌کنند./9457/ت302/ج

ارسال نظرات