۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۱۸۳۸۵
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه:

پویایی و عظمت نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت: شهدا و خانواده های شهدا موجب پویایی و سرزندگی انقلاب هستند.
فرمانده قرارگاه سازندگي کوثر سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، ضیاء الدین حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه بعدازظهر امروز در یادواره چهاردهمین یادواره شهدای 264 شهید منطقه هزارجریب و سورک نکا گفت: فرهنگ شهادت در برابر هجمه های فرهنگ غرب و استکبار و جنگ نرمی که اکنون تا خانه های افراد نفوذ کرده است بازدارنده است و باید این فرهنگ شهادت بیش از گذشته در جامعه ترویج شود.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در جامعه اظهار داشت: اگر ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب به درستی در بین نسل جوان تبیین شود و نسل امروز ما با این ارزش‌‌ها به خوبی آشنا شود هیچ توطئه و جنگ نرمی در جوانان کار ساز نیست.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه ادامه داد: در جنگ نابرابر هشت ساله علیه ایران اسلامی اکثر کشورها با سرکردگی آمریکا علیه ایران وارد جنگ شدند و ایران با حداقل امکانات بر دشمن پیروز شد که این پیروزی در گرو ایمان به خدا، ولایتمداری و اتحاد بوده است و این عوامل رد همه پیروزی های مختلف گذشته و آینده تاثیر گذار بوده و است.

 

وی راز بقای مکتب ما را خون شهدا دانست و خاطر نشان کرد: همه ما مسؤول به تبیین اندیشه های بلند امام راحل،  شهدا و اطاعت پذیری از رهبری هستیم. 

 

حزنی گفت: سرزمین ما با خون شهدا طیب و طاهر است و شهدای ما با نثار خون خود عزت و امنیت امروزی را برای ما به ارمغان آوردند و ما باید در پاسداشت این خون‌ها تلاش کنیم.

 

وی افزود: بصیرت، ولایتمداری و در صحنه بودن مردم از جمله مسائل مهمی ست که اکنون باید جامعه به آن مجهز باشد تا دشمن نتواند از روزنه‌های مختلف نفوذ کرده و به مقاصد شوم خود برسد.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه، همچنین توجه به محرومین جامعه و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی روستاها را از جمله برنامه هایی دانست که باید در روستاها مورد توجه قرار گیرد تا دشمن نتواند از این روزنه در بین روستاییان نفوذ کند. 

 

وی ولایتمداری، بصیرت و در مسیر شهدا بودن را از شاخصه‌های مهمی دانست که افراد در جامعه اسلامی باید به آن مجهز باشند تا خدای ناکرده به بیراهه نروند و با تکیه به رهبری و ولایت از آسیب های مختلف ایمن شوند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات