۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۱۸۴۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان از ایجاد تنش جلوگیری کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر دوری مسؤولان ای ازیجاد تنش، گفت: رفتن مسؤولان به سوی تنش و ایجاد تفرقه از موفقیت در عرصه های گوناگون جلوگیری می کند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یادخاطره شهید رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت است.

وی با بیان این که دولت موظف است عملکرد خویش را به مردم گزارش دهد، افزود: بیان عملکرد از ازبان مسؤولان به مردم، سبب خوشحالی آنان می شود.

شهید رجایی پایبند به ارزش های دینی و اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ویژگی های شهید رجایی و باهنر، بیان داشت: بارزترین ویژگی آنان پایبندی به ارزش های اسلامی و ساده زیستی است.

وی با بیان این که خداوند این افراد را الگو قرار داد تا مردم و مسؤولان از آنان درس بگیرند، عنوان داشت: شهید رجایی شخصیتی مردمی بود و برای خدمت به مردم تلاش می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت یازدهم، عملکرد یک ساله دولت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت در عرصه اقتصادی دولت، ثبات آرامش در اقتصاد مردم را به وجود آورد.

وی با بیان این که دولت در زمینه شکستن تحریم ها و مذاکرات هسته ای اقدامات مثبتی انجام داد، گفت: دولت در این راستا تلاش های خوبی انجام داده است که به زمان بیشتری نیاز دارد.

در انتخاب نیروها باید خط مشی ها حفظ شود

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به این که در انتخاب نیروها باید بیشتر دقت شود، افزود: در راستای برکناری برخی نیروهای ارزشی اعتدال رعایت نشده است که باید توجه داشته باشیم خط مشی ها را رعایت کنیم.

وی حمایت رهبر معظم انقلاب از ملت را بزرگ ترین سرمایه بیان کرد و افزود: باید تلاش کنیم در جامعه وحدت حفظ شود و برای موفقیت در عرصه های گوناگون نباید اجازه دهیم تفرقه به وجود آید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مسؤولان موظف هستند مشکلات مردم را برطرف کنند، عنوان داشت: برطرف کردن مشکلات مردم با ایجاد تفرقه و رفتن به سوی تنش ها رفع نمی شود.

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره اهل بیت است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تبریک به مناسبت دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) است.

وی تأکید کرد: نهادهای فرهنگی و رسانه ها در این ایام تلاش کنند سیره عملی و رفتاری امام رضا(ع) و کرامات حضرت معصومه(س) را در جامعه به ویژه بین نسل جوان بازگو و تبیین کنند./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات