۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۱۸۵۳۴

همایش مسؤولان روابط عمومی سپاه شمال‌غرب کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بک‌روزه مسؤولان نواحی سپاه استان های منطقه شمال‌غرب کشور به میزبانی تبریز آغاز شده است.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش یک‌روزه مسؤولان روابط عمومی نواحی سپاه های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که در کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی از الزامات روابط عمومی است.


وی با بیان این‌که روابط‌عمومی ها نقش مهم و اساسی در رویکرد مثبت و سازنده مسؤولان با مردم و همچنین ارتقای سطح اعتماد و اطمینان ملت از نظام اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: کار روابط عمومی‌ها باید با استراتژی واحد مدیریتی و بر اساس اصول و برنامه سازمان‌ها طرح‌ریزی شده باشد.


فرمانده سپاه عاشورا داشتن روحیه جهادی و انقلابی عمل کردن را برای همه پاسداران به خصوص روابط عمومی ها ضروری دانست و تصریح کرد: هدفمند حرکت کردن از اصول مدیریتی سازمان هاست، به عبارت دیگر داشتن هدف، سازماندهی، برنامه ریزی و اجرا و بررسی بازخوردها، باید برای هر سازمانی پیش بینی شود.


وی با اشاره به این‌که بازخورد عملکرد و نگرش مردم به هر سازمان بر عهده روابط عمومی هاست، تصریح کرد: روابط عمومی ها به خصوص روابط عمومی سپاه باید با دقت در ارتباطات و رفتارهای خود، متفاوت عمل کرده و جریان ساز باشد چراکه شخصیت و ماهیت آن از نهادی گرفته شده که میراث شهداست.


فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با انتقاد از برخی روابط عمومی ها در حرکت های غیرضروری، افزود: باید تدابیر اصلی و نقشه راه از طرف مدیریت اتخاذ شده و روابط عمومی ها براساس همان نقشه راه حرکت کنند، هرگونه اقدام غیرکارشناسانه و بی‌هدف ممکن است بر استراتژی سازمان آسیب برساند.


وی به روز بودن، اشراف بر فعالیت های یگانی، رعایت اخلاق حرفه ای و محبوب بودن در بین اصحاب رسانه را از دیگر ویژگی های لازم برای روابط عمومی ها برشمرد و گفت: روابط عمومی ها علاوه بر پیش روندگی باید در کارهای خود پیشرفت نیز داشته باشند تا بتوان دستاوردهای نظام و انقلاب را به خوبی نشان داد.


همچنین سرهنگ اصغری، مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی و کارگاه تخصصی آموزشی یک روزه مسؤولان روابط عمومی نواحی سپاه های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.


وی با بیان این‌که این همایش با حضور سردار احمدی، مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همراه است، خاطرنشان کرد: این همایش یک روزه که به میزبانی تبریز در کانون بسیج جوانان در حال برگزاری است، با هدف همگرایی و تعامل مسؤولان روابط عمومی سپاه برگزار می شود./935/پ202/ب

ارسال نظرات