۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۱۸۵۵۵
با سخنرانی رییس سازمان اوقاف کشور؛

مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی در شیرگاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا- مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی با سخنرانی رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در شیرگاه برگزار می شود.
آيت الله صالحي مازندراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله صالحی مازندرانی در مسجد جامع شیرگاه اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سخنران این مراسم است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی فردا به مازندران سفر می‌کند، گفت: بازدید از موقوفات و بقاع متبرکه مازندران یکی از برنامه‌های رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.


حجت الاسلام علیزاده ، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین محمدی قرار است از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان سوادکوه و قائمشهر نیز بازدید ‌کند.


وی به دیدار با امام جمعه سوادکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه و نشست با مجموعه اوقاف مازندران و بازدید از عملکرد پنج ماهه اداره کل در راستای برنامه‌های ابلاغی از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مازندران است./950/پ203/ب

ارسال نظرات