۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۱۸۵۸۳
گزارش حضور چهره‌های فرهنگی در غرفه خبرگزاری رسا؛

پناهیان: امیدوارم «رسا» مرجع همه عالمان و فرهیختگان دینی و حوزوی قرار بگیرد

خبرگزاری رسا - پناهیان درباره خبرگزاری رسا و نقش موثر این رسانه در حوزه خبررسانی حوزه‌های علمیه و مباحث مختلف حوزوی یادآور شد: من خبرگزاری رسا را همیشه رصد می‌کنم و معتقدم این رسانه، یکی از نیازهای حوزه بود و جایش در امر اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خالی و حضورش در این خصوص بسیار مثمر ثمر بوده است.
پناهيان
به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری رسا، طی روزهای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، چهره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، ضمن بازدید از این غرفه و خسته نباشید به دست اندرکارن این رسانه حوزوی، به بیان دیدگاه‌های خویش درباره مباحث فرهنگی و رسانه‌ای پرداختند.
 
حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حاج حسین یکتا، وحید جلیلی، عبدالرضا هلالی، حمید داوودآبادی و دیگر فعالان عرصه فرهنگ، اندیشه و قلم از جمله این افراد بودند. حجت الاسلام علیرضا پناهیان با حضور در غرفه رسا و عرض خسته نباشید به اهالی این رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری رسا مبنی بر اینکه برگزاری این نمایشگاه چه تأثیراتی در فضای فرهنگی و رسانه‌ای کشور خواهد داشت، یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه محلی برای تجلی گروه‌های فعال‌تر جبهه فرهنگی انقلاب است.
 
 
این مبلغ برجسته با اشاره به اینکه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی همیشه یک سری از گروه‌ها تلاش و ممارست و حضور بهتر و بیشتری دارند و همین امر هم باعث ممتاز شدن نقش و جلوه آن‌ها در فضای رسانه‌ای کشور می‌شود، این نمایشگاه را به عنوان میدانی برای عرض اندام این گروه‌های فعال دانست و افزود: این‌گونه نمایشگاه‌ها برای تأمین تجلیات بر‌تر و بهتر این گروه‌هاست.
 
وی یادآور شد: این نمایشگاه شبیه بسیج مساجد است. در آن‌جا هم همه بسیجیان در برنامه‌های مساجد حضور دارند، منتها به دلیل فعالیت بیشتر و مستمرترشان، برنامه‌های ویژه‌ای هم برای هم افزایی و ارتقای کارکدهایشان دارند که در عین بودن در کنار و میان مردم، نیاز آن‌ها را به برپایی جلساتی از این دست جلوه‌گر می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه این گروه رسانه‌ای که در این نمایشگاه گرد آمده‌اند گروه فعال‌تر و پیشتازتر فضای فکری کشورند، افزود: برپایی این گونه برنامه‌ها، نه تنها عامل جدایی آن‌ها از عموم مردم نیست، بلکه به تأثیرگذاری بیشتر و استمرار بهتر و ایفای نقش موثرتر آن‌ها کمک می‌کند.
 
حجت الاسلام پناهیان تأکید کرد: نیروهایی که در زمینه مباحث انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی تلاش بیشتری می‌کنند و اهل ایثارگری در این مسیر هستند، طبیعتا تجلی بیشتری در این گونه فضاها دارند و این اصلا به معنای جدایی از مردم نیست.
 
وی دادمه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی بایستی با استمرار بیشتر و بیش از یک بار در سال هم اتفاق بیفتد.
 
استاد حوزه علمیه درباره خبرگزاری رسا و نقش موثر این رسانه در حوزه خبررسانی حوزه‌های علمیه و مباحث مختلف حوزوی یادآور شد: من خبرگزاری رسا را همیشه رصد می‌کنم و معتقدم این رسانه، یکی از نیازهای حوزه بود و جایش در امر اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه خالی و حضورش در این خصوص بسیار مثمر ثمر بوده است.
 
وی با اشاره به نقش بسیار کلیدی خبرگزاری رسا در ارتقای فرهنگ، اندیشه و معنویت دینی ابراز امیدواری کرد، انشاءالله این خبرگزاری مرجع، مورد اطمینان همه عالمان و فرهیختگان دینی و حوزوی قرار بگیرد.
 
1327/201
ارسال نظرات