۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۸۶۶۶
معاون پارلمانی رییس جمهور:

ایران یکی از قدرت‌های اثر گذار در منطقه است/ انقلاب اسلامی تفکرات ضد دینی را به زانو درآورد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اوضاع منطقه گفت: ایران علیرغم آشوب‌های منطقه و جنگ در کشورها یک منطقه امن و به عنوان کشتی نجات در بین این آشوب‌های منطقه‌ای است.
حجت الاسلام مجيد انصاري معاون پارلماني رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور روز شنبه در یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان که در سالن کوثر مجموعه شهدای ارتش برگزار شد، ضمن ابراز ارادت به مقام شامخ شهدا خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ خداوند بود که به دست امام خمینی در زمانی که نیمی از جهان رسما بی خدا بودند و اعلام دوری از معنویت و خدا کرده بودند پیروز شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که در جوامع جهانی مسلمانان سربه زیر بودند و دین در دنیا به عنوان مایه عقب ماندگی و پیشرفت معرفی شده بود، دوره‌ای که در محیط دانشگاهی در جهان جوانان مسلمان خجالت زده بودند و در چنین شرایطی خداوند انقلاب را توسط امام به پیروزی رساند تا روح حیات و قدرت را در اسلام بدمد.

حجت الاسلام انصاری پیروزی انقلاب را موجب نجات مردم ایران خواند و گفت: امام به نام اسلام و در سرزمین اسلام ناب آزادی و حیات را به مردم بازگرداند، امام خمینی ادعایی را در جهان مطرح کرد که آن ادعای اداره و مدیریت جامعه بشری و زندگی انسان با الگوهای دینی و ضد الحادی بود و جهان مارکسیسم در برابر آن به سادگی تسلیم شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: با انقلاب قرآن از انزوا خارج شد و به متن زندگی مردم آمد و خبرگان رهبری بر اساس قرآن قوانین کشور را تدوین کردند، تهمت ناکارآمدی توسط انقلاب از قرآن برداشته شد و ثابت شد قرآن نجات بخش بشر و موجب احیای حقوق بشر است و می‌تواند انسان را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدگاه امام خمینی مبنی بر رابطه سعادت دنیوی و اخروی تصریح کرد: تا پیش از انقلاب هرچه از اسلام مطرح شده بود چیزی جز تحجر نبود و با انقلاب اسلامی بود که نظام سیاسی اسلام مستقر شد و به همین دلیل دشمنان علیه این انقلاب دست به کار شدند.

وی انقلاب را دارای دامنه جهانی ذکر کرد و افزود: دشمنان به خیال خود فکر می‌کردند با ترور و قتل می‌توانند انقلاب را نابود کنند، فکری باطل و احمقانه که هزینه‌های سنگینی برای انقلاب اسلامی ایران داشت، شهادت شهیدان رجایی و باهنر یکی از هولناک ترین و وحشیانه ترین جنایات دشمنان بود.

حجت الاسلام انصاری خاطر نشان کرد: اراده دشمنان به زانو درآوردن انقلاب اسلامی بود در حالی که همه در تلاش بودیم تا کشور را بسازیم و دشمنان با توطئه‌های خود به ویژه جنگ تحمیلی وقفه‌هایی را برای پیشرفت و ارائه الگوی صحیح زندگی از سوی انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور جنگ را مکتبی برای زندگی دانست و اظهار کرد: در مکتب جنگ درس‌های بسیاری به مردم داده شد، درس ایثار و شهادت از مهمترین درس‌های جنگ بود، با جنگ تحمیلی ریشه‌های انقلاب اسلامی مستحکم شد و مردم و مسؤولین باهم به خوبی تنیده شدند و در کنار قرار گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی را فاتح قله‌های جهانی دانست و گفت: در بین شهیدان جنگ از همه اقشار جامعه حضور داشتند و هیچ قشری نیست که در راه انقلاب اسلامی شهید نداده باشد و این مسأله نشانگر آن است که انقلاب تمام اقشار ملت را دربرگرفته بود و همه در صحنه بودند.

وی ایران را یکی قدرت‌های اثر گذار در عرصه جهانی از دیدگاه دشمنان برشمرد و اظهار کرد: امروزه وظیفه سنگینی بردوش ما قرار دارد، هیچ اقدامی بالاتر از این نیست که به ساختن ایران بزرگ همانگونه که در قانون اساسی و فرمایشات رهبر انقلاب و رهنمودهای امام خمینی آمده است بپردازیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور وجود گروه‌های تکفیری را برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در این میدان آشوب زده انقلاب اسلامی توانسته است چهره حقیقی اعتدال اسلامی را به جهانیان نشان دهد، انقلاب اسلامی به عنوان مدار آرامش در منطقه آشوب زده خاورمیانه توانسته است که با مدیریت خود مانع ورود شلعه‌های جنگ‌ها و فتنه‌ها به کشور شود.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به امنیت ایران علیرغم اتفاقات منطقه تصریح کرد: ایران در خاورمیانه به عنوان یک منطقه امن و مدار آرامش و کشتی نجات است، دولت تدبیر و امید امروزه در تلاش است تا این اقتدار را حفظ کند و در راستای اعتلای سیاست‌های ابلاغی کشور همواره در حال تلاش و کوشش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد از کارشکنی صهیونیست‌ها در مذاکرات گفت: علیرغم ادعای آمریکا امروزه تحریم‌های جدیدی علیه کشور اتخاذ شده است و دولت تلاش می‌کند با مذاکره و رایزنی‌های دیپلماسی به نتیجه‌ مطلوبی برسد و شرایط را تغییر دهد.

وی موضوع آب را مورد توجه ویژه دولت ذکر کرد و افزود: به عنوان یکی از اعضای دولت عرض می‌کنم که موضوع زاینده رود از دغدغه‌های شخص رییس جمهور است و تدابیری برای احیای زاینده رود اتخاذ شده است که بعد از عملی شدن به اطلاع همه خواهد رسید البته مشکل آب به غیر از برخی استان‌ها در همه کشور وجود دارد./1304/پ202/ج

 

ارسال نظرات