۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۱۸۷۰۷
امام جمعه کوهدشت:

تبیین سیره اهل بیت برای تقویت سبک زندگی اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت ترویج سیره اهل بیت(ع) را بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمن دانست و گفت: تبیین سیره اهل بیت راهی برای تقویت سبک زندگی اسلامی در جامعه است.
دهه کرامت

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دهه کرامت دهه تکریم از خوبی ها است، ابرازداشت: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا سبک زندگی و سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن در راستای ترویج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی، عنوان داشت: تبیین سیره اهل بیت برای تقویت سبک زندگی اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان در جامعه امروز، امری ضروری است.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا با بیان سیره عملی و رفتاری امام رضا(ع)، ارزش های اسلامی را بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان پررنگ کنیم.

وی در ادامه تقویت ارزش های اسلامی را در جامعه امروز ضروری دانست و تصریح کرد: با تقویت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه و بین خانواده ها، می توان به سبک زندگی اسلامی نزدیک تر شد.

امام جمعه کوهدشت با بیان این که دهه کرامت در پویایی ارزش های اسلامی و فرهنگی نقش بسزایی دارد، تأکید کرد: نهادهای فرهنگی در این ایام باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی در جهت ارائه الگوهای مناسب به جوانان و توجه ویژه به سیره عملی ائمه اطهار(ع) باید توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که در دهه کرامت باید تلاش متولیان در راستای تبیین سیره اهل بیت(ع) بیشتر شود، افزود: باید جوانان را با هدف ائمه معصومین(ع)، رسالت آنان و آموزه‏های دینی آگاه ساخت.

وی در ادامه با اشاره به استقبال جوانان از برنامه های مذهبی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: برای گسترش آموزه‌های رضوی در جامعه باید به سوی گفتمان سازی برویم.

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: اساتید حوزه و دانشگاه در راستای تبیین و گسترش سیره اهل بیت(ع) به ویژه بین نسل جوان رسالت سنگینی بر دوش دارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات