۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۱۸۷۲۹
امام جمعه دزفول:

میزان سنجش مسؤولان عمل است نه گفتار

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول گفت: میزان سنجش مسؤولان عمل است نه گفتار و مردم به شعارهای تبلیغاتی اهمیتی نمی دهند.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عملکرد دولت در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته ای ابرازداشت: رییس جمهور به سبب بکارگیری افراد با تجربه در حوزه دیپلماسی توانسته از ظرفیت ها بر اساس شرایط روز دنیا استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به تعریف کلی از اعتدال، عملکرد دولت یازدهم را در برخی موارد دور از اعتدال خواند و خاطرنشان کرد: اعتدال به معنای دوری کردن از افراط و تفریط است و این مسأله باید در عملکرد مسؤولان مشاهده شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی میزان سنجش مسؤولان را عملکرد آنان دانست و افزود: مردم عملکرد مسؤولان را در نظر می گیرند و به شعار های تبلیغاتی اهمیتی نمی دهند.

استاد حوزه علمیه دزفول امام جمعه دزفول با بیان این که میزان سنجش هر شخص اعمال آن شخص است، اظهارداشت: شنیدن نصیحت های رهبر معظم انقلاب کافی نیست و عمل به آن ها بسیار مهم‌تر است.

امام جمعه دزفول به ضرورت رعایت اعتدال در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: تیم دیپلماسی توانست تا اندازه ای با شعار اعتدال و روشن کردن مواضع سیاسی نظام جهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست های خارجی از ایران هراسی که استکبار جهانی و اسرائیل غاصب بوجود آورده بودند جلوگیری کند اما باید با قاطعیت بیشتری در مذاکرات هسته ای شرکت کند.

وی در ادامه به نفوذ برخی از عناصر منتسب به فتنه 88 به بدنه دولت در یکسال گذشته پرداخت و بیان داشت: دولت در ابتدا با شعار شایسته سالاری وارد عرصه رقابت در انتخابات شد اما در عمل از مسیر اعتدال خود خارج شده و با انتخاب وزیر علوم هزینه های بسیاری را بر جامعه تحمیل کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به این که نباید با برداشت های سلیقه ای برای نظام مشکل ایجاد کرد ادامه داد: دولت با ایجاد آرامش در جامعه در تحقق شعارهای خود تلاش کرده و در مقابل منتقدان نیز باید با صبر و شکیبایی برخورد کند.

امام جمعه دزفول در پایان با بیان این که مردم و رهبری انقلاب با قدرت از تیم دیپلماسی حمایت خواهند کرد، افزود: تیم دیپلماسی به سبب این پشتوانه بزرگ و با روحیه استقلال و عزت مداری در مقابل دشمنان می تواند توفیقات بیشتری را بدست آورد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات