۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۱۸۷۳۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

مردم غزه با بهره گیری از فرهنگ مقاومت در برابر استکبار ایستادگی کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، گفت: راه رسیدن به خدا و پیروزی راه مقاومت و استقامت است که مردم فلسطین توانستند در این راستا به نحو والایی گام برداشته و با بهره گیری از فرهنگ مقاومت در برابر ایادی استکباری ایستادگی کنند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مدیران شهری نوشهر با گرامی داشت مقام شامخ شهدا و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: راه همه باید با استعانت و الگوگیری از شهدا به خصوص شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر باشد که می تواند اثرات والایی در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 

حجت الاسلام مشایخ، تصریح کرد: خون پاک شهدا پشتوانه ای برای انقلاب ایران و دلیلی برای استمرار این نظام است.

 

امام جمعه نوشهر با اشاره به پیروزی مردم غزه در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: مردم غزه در سایه مقاومت و صبر پیروزی را نصیب خود کرده و پاسخ ارزنده را به ایادی استکباری دادند.


وی با بیان سخنی از امام خمینی(ره)، ادامه داد: راه رسیدن به خدا و پیروزی راه مقاومت و استقامت است که مردم فلسطین توانستند در این راستا به نحو والایی گام برداشته و با بهره گیری از فرهنگ مقاومت در برابر ایادی استکباری ایستادگی کنند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، افزود: موج این پیروزی ها از انقلاب اسلامی ایران آغاز و بعد به ملت های دیگر مسلمان رسید که مصداق آن را امروز در غزه می بینیم.

 

حجت الاسلام مشایخ به مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها و در زمان جنگ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: اگر این مقاومت نبود به طور قطع مسیر راه تغییر می کرد و این بخش کوچکی از خیل عظیم عنایات شهدا است.


امام جمعه نوشهر با بیان این که ایران اسلامی میراث گرانبهایی بوده  که از شهدا به ما رسیده  است، گفت: مسوولان باید با تلاش و مجاهدت در حفظ و حراست از این میراث گرانبها اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که در طول تاریخ، مقاومت همواره سبب پیروزی شده است، تصریح کرد: مسوولان باید وارث، دنبال رو و ادامه دهنده مکتب شهدا باشند و در راستای مقام والای این بزرگواران تلاش کنند.

 

حجت الاسلام مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود به دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و گفت: دختران جامعه ما با توجه به سبک زندگی اسلامی از محبوبیت و جایگاه ویژه ای در خانواده برخوردار هستند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: در سبک زندگی اسلامی ضرورت توجه ویژه به دختران همواره یادآوری می شود وپاکدامنی، عفت و عصمت دختران اهمیت زیادی در جامعه ما دارد./950/پ202/ب4

 

ارسال نظرات