۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۱۸۷۵۱
امام جمعه جویبار:

توصیه‌های رهبری درباره فتنه مورد توجه دولتمردان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جویبار با بیان این که بعضی از افراد در حال تطهیر برخی شخصیت های فتنه گر هستند، گفت: رهبری اشاره دقیقی به این موضوع داشتند و فرمودند فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام هستند و این سخن برای ما حجت است.
حجت الاسلام محمد اسماعيل قلي پور، امام جمعه جويبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جویبار، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه جویبار، امروز در دیدار با مدیران شهر جویبار با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمات صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


حجت الاسلام قلی پور، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر شخصیت های بزرگ و وارسته ای هستند که الگوی واقعی و شایسته ای برای مدیران بوده که باید سیره این بزرگواران را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.


وی به دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت : توصیه هایی که رهبری دراین دیدار بیان کردند حاوی نکاتی جامع و کامل، مدبرانه و روشن گرایانه بود.


امام جمعه جویبار، ادامه داد: نکات رهبر معظم انقلاب نشان از جامعیت و اشراف کامل بر همه امور است که مدیران باید در راستای بهره گیری از سیره نورانی رهبری معظم انقلاب گام بردارند.


حجت الاسلام قلی پور، افزود: مقام معظم رهبری درمورد مبانی انقلاب پس از 36 سال همان نکاتی را بیان کردند که امام خمینی (ره) به دولت شهید رجایی فرمودند و این یک افتخار است و نشان از ثبات سیاسی در کشور دارد.


وی با اشاره به دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: نکته دیگر که تاکید ایشان بر حفظ وحدت و پرهیز از حاشیه سازی و حمایت از دولت است که همه باید از دولت و نمایندگان وی در استان ها و شهرستان ها تا جایی که هدف آن ها تقویت نظام، خدمت به مردم و تحقق منویات رهبری باشد حمایت کنیم.


حجت الاسلام قلی پور با بیان این که بعضی از افراد در حال تطهیر برخی شخصیت های فتنه گر هستند، گفت: رهبری اشاره دقیقی به این موضوع داشتند و فرمودند فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام هستند و این سخن برای ما حجت است.


امام جمعه جویبار به پیروزی  مردم فلسطین در غزه اشاره کرد و گفت: وحدت، ایمان و مقاومت فلسطینی ها  سبب پیروزی آنان بر رژیم منحوس صهیونیستی شده است.


وی، ادامه داد: مردم فلسطین رژیم تا دندان مسلح اسرائیل را به زانو در آوردند و پایه های این رژیم را متزلزل کرده اند اما پیروزی بزرگ ونهایی محو و نابودی رژیم اشغالگر است که تا رسیدن به این پیروزی مقاومت و مبارزه خواهیم کرد.


امام جمعه جویبار در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، گفت: کرامت یعنی رسیدن به اوصاف عالی انسانی و کسانی  صاحب کرامت هستند که از خداوند فرمان می برند ، از او اطاعت می کنند و اهل خدمت به مردم و گره گشای کار آن ها هستند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات