۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۸۳۷

نهمین همایش علمی، پژوهشی جاده ولایت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نهمین همایش علمی، پژوهشی جاده ولایت همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و درآستانه سالروز ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، با پیام مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور روز چهارشنبه 12 شهریور در مشهد برگزار می شود.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نهمین همایش علمی، پژوهشی جاده ولایت همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، با پیام مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور ور ییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مشهد مقدس برگزار می شود.

 بنابراین گزارش، در این همایش که از ساعت 9صبح روز چهارشنبه 12 شهریورماه جاری در سالن فردوسی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد مهم ترین موضوعات مرتبط با مسیر حرکت کاروان حضرت امام رضا(ع)، به صورت کاربردی تبیین و ظرفیت های این مسیر بررسی خواهد شد.

 این همایش با پیام مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و ر ییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع سدتی و گردشگری آغاز و در این مراسم مهمانانی از مشهد و تهران حضور دارند.

 گفتنی است این همایش به موضوع حرکت تاریخی حضرت امام رضا(ع)، از مدینه به مرو به ویژه حضور پربرکت امام در ایران و مسیر جغرافیایی و شکل گیری تمدن شیعی، آثار و ابنیه تاریخی، مذهبی و قدمگاه های مسیر، احیاء و کاربری فرهنگی مسکونی برخی از این آثار و سایر بسترهای گردشگری می پردازد./934/د102/ب

ارسال نظرات