۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۱۸۸۶۰
مدیر کل ارشاد لرستان:

تبیین آموزه های ائمه اطهار جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که تبیین آموزه های ائمه اطهار(ع) در جامعه امروز ضروری است، گفت: با تبیین آموزه های اهل بیت(ع) می توان جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی غرب بیمه کرد.
تهاجم فرهنگي

حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و دبیر ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در دهه کرامت به میزبانی لرستان، بیان داشت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای گسترش فعالیت های فرهنگی است.

وی افزود: با توجه به این که برگزاری جشنواره رضوی موجب تقویت ظرفیت های فرهنگی استان می شود، می توان فعالیت های فرهنگی بزرگی در استان انجام داد.

حجت‌الاسلام حنان در ادامه با بیان این که جشنواره رضوی بزرگ ترین جشنواره در کشور است، عنوان داشت: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین سیره زندگی ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و توطئه های دشمن در این راستا خاطرنشان کرد: تبیین و گسترش سیره اهل بیت(ع) در جامعه امروز مسأله ای ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که برگزاری این جشنواره ها در جهت کاربردی کردن سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) مؤثر است، تأکید کرد: ما باید جوانان را به سوی حوزه های دینی فرهنگی جذب کنیم.

وی در ادامه حضور جوانان در برگزاری این چنین برنامه های دینی فرهنگی را راهی برای تبیین فرهنگ اسلامی بین نسل جوان و خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام بیان کرد.  

حجت‌الاسلام حنان افزود: باید تلاش شود زندگی ائمه(ع) به درستی شناخته شود و آحاد مردم و مسؤولان بیش از پیش با سیره عملی ائمه(ع) آشنا شوند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی به میزبانی لرستان ترویج سیره علمی و عملی امام رضا(ع) و  معرفی فرهنگ مردم ولایت‌مدار لرستان در رابطه با ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات