۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۱۸۸۹۲
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در قالب جشنواره زوج های خوشبخت در استان مازندران برگزار می شود.
سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مریم جمشیدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره زوج های خوشبخت در آمل که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و مدیران مربوطه برگزار شد، گفت: این جشنواره برای آن دسته از زوج هایی است که می خواهند زیبا تر زندگی کرده و قدمی برای داشتن خانواده ای خوشبخت با پویایی بیشتر است.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، بیان داشت: در این جشنواره کارگاه آموزشی که در نظر گرفته شده با هدف ارتقای سطح روابط زناشویی با رویکردکم شدن اختلافات بین زن و شوهر است تا به صورت متوالی و حضور پررنگ تر خانواده ها به روزی برسیم که اگر زن و شوهری قصد طلاق دارند با شرکت در این کارگاه آموزشی منصرف از طلاق شوند.

 

جمشیدی با آرزوی خوشبختی برای همه خانواده های مازندرانی، تصریح کرد: این کار قدم کوچکی است و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران  با تمام وجود تلاش دارد  تا به هدف خود در این برنامه ها که همانا تحکیم بنیان خانواده است دست یابد.

 

وی با تاکید بر این که برگزاری این گارگاه های آموزشی در این برهه از زمان به خاطر وجود مشکلات زیاد زناشویی ضروری است، بیان داشت: در این طرح می کوشیم شادمانی به خانواده های مازندرانی باز گردد و نگاه های امید بخش به مازندران دوخته شود.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه این کارگاه در سراسر شهرها و روستاهای مازندران با همین اهداف گفته شده اجرایی خواهد شد، ادامه داد: طرح برگزاری جشنواره زوج های خوشبخت با محوریت برنامه آموزشی کسب مهارت های خوشبختی با استقبال معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده کشور همراه بوده است.


جمشیدی، ادامه داد: ما هیچ اعتقادی به کارهای نمایشی نداریم و تمام سعی و تلاش ما بر این بوده که به دنبال تحکیم بنیان خانواده و تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه هستیم.


غلامحسین شفیع زاده، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل در این جلسه با اشاره به نقش خانواده ها در حفظ آرامش در زندگی جوانان، تصریح کرد: والدین باید بپذیرند که فرزندانشان مستقل شده اند و نباید در زندگی آن ها دخالت کرد بلکه تنها برای حمایت از آن ها می توان تجربیات زندگی را به آن ها منتقل کرد.

 

 وی، گفت: در دوران دفاع مقدس، جوانان مسؤولیت برنامه ریزی و اداره جنگ را برعهده داشتند و این تجربه باید انگیزه ای باشد که جوانان امروزی در مواجهه با مشکلات دچار ناامیدی نشوند و برای عبور از آن ها اراده کافی داشته باشند.

 

فرماندار ویژه آمل با تاکید بر این که تحقق سبک زندگی اسلامی امر ارزنده ای است که باید در راستای آن تلاش شود، بیان داشت: دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال نفوذ فرهنگ خود هستند که باید در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و گسترش سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) و تعالیم والای دینی گام برداریم/1314/پ203/ب

ارسال نظرات