۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۱۸۹۱۱

بررسی فعالیت های دولت یازدهم در شبکه سحر

خبرگزاری رسا ـ برنامه این هفته «منشور ایران» در سیمای انگلیسی شبکه سحر، فعالیت های دولت یازدهم در یک سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهد.
شبکه سحر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه این هفته "منشور ایران" در سیمای انگلیسی شبکه سحر، فعالیت های دولت یازدهم در حوزه های سیاسی، بین الملل و اقتصاد در یک سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهد.

در این برنامه به تهیه کنندگی مرتضی حسیبی طاهری، مباحث و موضوعاتی همچون "فعالیت های دولت در حوزه سیاست خارجی"، "رویکرد دولت در مسایل هسته ای و دیپلماسی خارجی مربوطه" و "سیاست های دولت در مسایل اقتصادی و کاهش تورم" مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

حسیبی طاهری در مورد کارشناسان این برنامه گفت: دکتر سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهمان حضوری برنامه این هفته "منشور ایران" است و مجید روشنفکر، اقتصاددان نیز از دفتر لندن و طی ارتباط زنده تصویری در این گفت و گو شرکت می کند.

برنامه "منشور ایران" امشب دوشنبه 10 شهریور ماه ساعت 01:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می شود./918/د101/س

 

ارسال نظرات