۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۱۸۹۳۸

نرم‌افزار «آثار اعمال و کیفر کردار» عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ نرم‌افزار «آثار اعمال و کیفر کردار» مجموعه آثار سید هاشم ناجی جزایری به همت مرکز تحقیقات علوم کامپیوتر اسلامی در قم تولید و عرضه شد.
نرم‌افزار «آثار اعمال و کيفر کردار»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، نرم‌افزار «آثار اعمال و کیفر کردار» شامل متن کامل 13 جلد از آثار سید هاشم ناجی جزایری به همت این مرکز در قم تولید و عرضه شد.

 

این نرم‌افزار به زبان فارسی و عربی، با موضوعات قرآن، حدیث، اخلاق اسلامی آداب و معاشرت تولید و روانه بازار شده است.

 

در این نرم‌افزار کتاب‌هایی مانند همسران رحمت شده و همسران نفرین‌شده، بایدها و نبایدها در رفتار و کردار قضات، حمایت از حیوانات در اسلام، خیر الدنیا و خیر الآخره، الیتیم فی قرآن و الحدیث، ثواب الاعمال فی القرآن و متن قرآن کریم به همراه ترجمه این آثار وجود دارد.

 

این نرم‌افزار قابلیت جست‌و جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن، فهرست کتاب‌های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، امکان جست‌وجو در آیات قرآن کریم و قابلیت پژوهشی به همراه امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن را دارد.

 

نرم‌افزار «آثار اعمال و کیفر کردار» در برگیرنده مجموعه آثار سید هاشم ناجی جزایری به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی در قم تولید و عرضه شده است./907/د102/ی

ارسال نظرات