۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۱۸۹۸۷
فردا در ارومیه؛

بیست و دومین کنگره قرآنی سمپاد دانش آموزان منطقه 3 کشوری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، گفت: بیست و دومین کنگره قرآنی سمپاد دانش آموزان منطقه 3 کشوری مدارس استعدادهای درخشان صبح فردا در دانشگاه فرهنگیان پردیس ارومیه برگزار می‌شود.
رئيس اداره استعدادهاي درخشان آذربايجان غربي بيست و دومين کنگره قرآني سمپاد

شهروز الله وردی زاده، رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: بیست و دومین کنگره قرآنی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان منطقه سه کشور در بخش دختران فردا به میزبانی ارومیه در دانشگاه فرهنگیان پردیس ارومیه برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: 148 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم از تاریخ 11 تا 12 شهریور ماه به مدت دو روز در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

 

 

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیان این که 9 نفر از داوران برجسته استانی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت، ادامه داد: هدف از اجرای این مسابقات فهم معانی و محتوای عمیق قرآن کریم است.

 

 

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در چهار رشته حفظ قرآن، حفظ ویژه قرآن، قرائت قرآن و معارف قرآن به رقابت می پردازند.

 

 

الله وردی زاده با تأکید بر این که آینده اسلام در دست برجستگان موضوعات قرآنی است، گفت: بهترین عاملان معارف اسلامی کسانی هستند که قرآن را می آموزند و به آن عمل می کنند.

 

 

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: دانش آموزان منتخب این کنگره منطقه ای در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

 

 

گفتنی است آیین اختتامییه این دوره از مسابقات 12 شهریور روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسؤولان استانی در محل دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی برگزار می‌شود./1302/ت302/ب4

ارسال نظرات