۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۱۹۰۳۴
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شکست اسرائیل نشان داد تنها راه غلبه بر مستکبران مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های جامعه در گرو حرکت جامعه به سمت آرمان ها با روحیه ای نشاط آفرین و پرامید است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی در همایش مسؤولان روابط عمومی بسیج و سپاه که در سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی پنج آذر برگزار شد، گفت: پیروزی مردم غزه نمادی از مظلومیت و اقتدار است که با مقاومتی مثال زدنی توانستند با دستانی خالی، مجهزترین قدرت شیطانی را شکست دهند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: برای چندمین بار به افرادی که دم از مذاکره و سازش می زدند ثابت شد که تنها راه پیروزی بر مستکبرین، ظالمین و صهیونیست ها مقاومت است.

 

وی با بیان این‌که بسیاری از فعالیت های بسیج قابل بیان نیست، افزود: همین امر کار روابط عمومی این نهاد را سخت و دشوار می کند. گستردگی و تنوع اقدامات و فعالیت های بسیجیان بسیار زیاد است که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم، تمام وقت جلسه را خواهد گرفت اما از خدمات بسیج جامعه پزشکی در نقاط مرزی به مردم گرفته تا سازندگی جوانان در روستاهای محروم، از اقدامات فرهنگی و بسیج علمی گرفته تا ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی امروز به همت بسیجیان در حال انجام است.

 

سردار نقدی اضافه کرد: بسیجیان برخلاف کسانی که برای انعکاس فعالیتشان به دنبال دوربین می گردند، از دوربین ها دوری می کنند و به فرموده امام خمینی(ره) نام و نشان را در گمنامی و بی نشانی یافته اند. در اردوهای بسیج به شرطی فعالیت می کنند که هیچ دوربینی کارشان را ضبط نکند که این موضوع کار روابط عمومی بسیج را بسیار سخت و طاقت فرسا می کند.

 

وی شهید آوینی و شهید رهبر را بهترین الگو برای روابط عمومی بسیج دانست و گفت: برخی افراد برای تهیه فیلم به جبهه آمدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند. شهید آوینی خود سنگرنشینی و مبارزه با دشن را در جبهه ها تجربه کرده بود و با رزمنده ها زندگی کرده بود، لذا تنها افرادی می توانند وارد عرصه روابط عمومی در بسیج شوند که خود در این نیرو کار جهادی کرده باشند.

 

سردار نقدی در ادامه یادآور شد: حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های جامعه در گرو حرکت جامعه به سمت آرمان ها با روحیه ای نشاط آفرین و پرامید است. امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامی است و بزرگترین مانع پیش رو، استکبار آمریکا و صهیونیست ها هستند بنابراین حرکت برای از بین بردن این مانع جدی ترین جریانی است که باید شکل بگیرد و دنبال شود.

 

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایش امام خامنه ای، مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس باید مسئله اول و اصلی جهان اسلام و همینطور مسئله اصلی روابط عمومی بسیج باشد. همانطور که حادثه 17 شهریور چهره پلید رژیم پهلوی را به جهانیان نشان داد، کشتار بی سابقه کودکان در غزه نیز چهره سفاک رژیم صهیونیستی را به تمام دنیا نشان می دهد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: تمامی راهپیمایی هایی که در جهت بیداری اسلامی در کشور های مختلف جهان در حال انجام است باید یکپارچه و متحد به سمت قدس شریف تغییر جهت دهند، چراکه ریشه همه مشکلات منطقه و توطئه های تفرقه افکنانه رژیم غاصب صهیونیستی است که با نابودی آن کشورهای جهان اسلام می توانند برای حل مشکلات شان بایکدیگر گفتگو کنند./9590/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات