۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۰۷۵
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

حجت الاسلام والمسلمین جباری پیرو حقیقی ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری عمر خویش را در مسیر خدمت به مردم، انقلاب اسلامی و خط ترسیم شده حضرت امام خمینی(ره) صرف کرد.
نماينده مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جلسه آغازبه کار نظارت ستادی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از مجموعه اوقاف مازندران، گفت: مازندران این روزها در سوگ خادم اهل بیت و نماینده مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام والمسلمین جباری، امام جمعه بهشهر عزادار است.

 

وی با اشاره به این که آن روحانی مجاهد عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به مردم، انقلاب اسلامی و خط ترسیم شده حضرت امام خمینی(ره) با استفاده از روشی عقلانی و منطقی و البته پدرانه و دلسوزانه صرف کرد، بیان داشت: وی هیچ گاه از خط روشن و زلال امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی جدا نشد و همواره در حفظ و حمایت و اطاعت از ولایت فقیه کوشا بود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، خاطرنشان کرد: آن شخصیت مخلص و متواضع که از متولیان موقوفات بوده و در واقع مدافع حقیقی سنت ماندگار وقف و امامزادگان عظیم الشأن بوده و به صورت مکرر نسبت به حفظ و حراست از موقوفات و ترویج فرهنگ اهل بیت تاکید می کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که خدمات ارزنده علمی حجت الاسلام والمسلمین جباری در حوزه های دینی، فرهنگی و سیاسی برای جامعه ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: فقدان این شخصیت انقلابی برای حوزه های علمیه مازندران به حتم بسیار سنگین خواهد بود.

 

وی با بیان این که علما و شخصیت های اثرگذار دینی همواره ملجأ و پناهگاهی امن برای مردم بوده و هستند، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز اسلام ناب در جهان مدیون از خودگذشتگی و تلاش های بی وقفه روحانیت در دفاع از دین است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار داشته و دارند، گفت: شخصیت ممتاز و اثرگذاری همچون حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) عمر پربرکت خود را در مسیر خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب مصروف کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هدف اصلی سازمان اوقاف تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: سازمان اوقاف در صف اول مخاطبان مقام معظم رهبری نظتم قرار دارد و با همت و تلاش جهادی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد عملی شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که آهنگ سازمان اوقاف و امور خیریه در ستاد سازمان و اداره کل و ادارات شهرستان‌ها آهنگ انقلابی و جهادی است، افزود: به دستگاهی که متعلق به اهل بیت(ع) و حوزه های مختلف دینی و زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری است افتخار می کنیم و این موضوع خدمت خالصانه و جهادی را می طلبد.

 

وی با بیان این که مسأله نظارت ارزشمند است که موانع و مشکلات را در راستای پیشرفت عالی سازمان اوقاف و امورخیریه از بین می برد، گفت: نظارت و بازرسی همراه با ارائه راهکار با رویکرد جدید اتفاقاتی است که باعث تحول در حوزه های مختلف می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات