۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۱۹۰۷۷
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

مواضع شفاف و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین جباری در دفاع از ولایت بی نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: حضور پررنگ این عالم گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس و هم چنین حضور در نمازهای عبادی سیاسی جمعه سبب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم بود و با مواضع روشن و شفاف و ولایت پذیری مطلق خود نمونه بارزی از یک انقلابی راستین بود.
نماينده بهشهر

احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با تسلیت ارتحال پدر معنوی شهرستان بهشهر، گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری شخصیتی بزرگوار و عالمی گرانقدر بوده که عمر خود را صرف ترویج اسلام ناب محمدی کردند.

 

وی بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری از شخصیت های برجسته سیاسی، دینی و حوزوی بود، بیان داشت: این عالم گرانقدر عمر خود را وقف خدمت به نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی و مردم شریف شهرستان بهشهر کرد.

 

دبیر مجمع نمایندگان مازندران، افزود: حجت الاسلام والمسلمین جباری از مبارزان راه انقلاب اسلامی و از یاران راستین حضرت امام و رهبری بود که از ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مجلس خبرگان رهبری خدمات فراوانی را به نظام اسلامی عرضه داشته است.

 

نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس، تصریح کرد: حضور پررنگ این عالم گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس و هم چنین حضور در نمازهای عبادی سیاسی جمعه سبب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم بود و با مواضع روشن و شفاف و ولایت پذیری مطلق خود نمونه بارزی از یک انقلابی راستین بود.
 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی جویبار:

حجت الاسلام والمسلمین جباری از مصادیق مجاهد فی سبیل الله بود


حجت الاسلام قنبرعلی بهرامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی جویبار نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جباری، گفت: این عالم گرانقدر به عنوان چهره ای شناخته شده و از مصادیق مجاهد فی سبیل الله بود.

 

وی با اشاره به این که مردم مازندران و به تعبیری کشور ما یک شخصیت بزرگ را از دست دادند، بیان داشت: این عالم گرانقدر اهتمام خود را در راستای خدمت به اسلام و مسلمین به کار گرفته و تلاش والایی در این راستا از خود نشان داده است.

 

حجت الاسلام بهرامی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جباری در دوران انقلاب اسلامی روشنگر به تمام معنا بود ،خاطرنشان کرد: ایشان در نهضت روشنگری با بیان آتشین خود به خوبی اهداف انقلاب اسلامی را به گوش مردم رساندند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی جویبار با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین جباری در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات شایانی انجام دادند، تصریح کرد: ایشان در سنگر نماز جمعه نیز یک خطیب توانمند بودند و درگذشت این عالم گرانقدر شکافی بر پیکره اسلام ایجاد کرد که جبران شدنی نیست و امیدواریم مردم مازندران با حضور باشکوه خود در مراسم های عزاداری این عالم یک حماسه دینی به‌یادماندنی را رقم بزنند.

 

وی، ادامه داد: این عالم ربانی که شاگرد علما و مراجع بزرگواری هم چون آیت الله العظمی بروجردی و امام خمینی(ره) و آیات عظام گلپایگانی و مرعشی نجفی و برخی مراجع و علمای دیگر بودند با توشه ای از تقوا و فضیلت به راهنمایی و ارشاد مردم خطه مازندران پرداختند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات