۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۱۹۲۱۶
آیت الله طبرسی:

حجت الاسلام والمسلمین جباری تابع محض ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) ولایی بیدار بود که تا آخرین لحظات در خط ولایت و رهبری قرار داشت.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) در بهشهر گفت: حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) شخصیتی ولایی بود که تا آخرین لحظات عمر با برکت خود در خط ولایت و رهبری قرار داشت.

 

وی افزود: وجود ایشان مایه خیر و برکت برای انقلاب و اسلام بود و در بیش از سه دهه فعالیت علمی، دینی و اجتماعی در این شهرستان به عنوان امام جمعه خدمات شایانی ارائه کردند.

 

امام جمعه ساری گفت: ایشان از سال 42 وارد نهضت و حرکت های انقلاب شد و حضور این عالم مبارز تنها به بعد از انقلاب خلاصه نشده بلکه از قبل از انقلاب ایشان انقلابی مجاهد بودند و فقدان ایشان ثلمه‌ای بزرگ در شهرستان بهشهر و مازندران است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بیش از 65 سال از حوزه علمیه کوهستان، قم  و مازندران افتخار رفاقت و دوستی با این عالم بزرگوار را داشتم ادامه داد: با صراحت می‌توانم ادعا کنم جزء خیر، خوبی و خدمت به اسلام و ولایت‌مداری از ایشان چیزی ندیدم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که من خودم را امروز صاحب عزا می‌دانم، خاطر نشان کرد: امام صادق (ع) فرمودند: کسی که رفاقتش سال ها طول بکشد جزء ارحام است و من هم از ارحام و بستگان آیت الله جباری هستم چرا که از نظر مواضع فکری نیز به یکدیگر خیلی نزدیک بودیم و ایشان عالم پاک ولایی و خوشنام بود که تا لحظات آخر در خط ولایت فقیه قدم برداشتند و حرکت کردند.

 

وی گفت: متأسفانه چهار شخصیت برجسته خبرگان رهبری را ما در این  مدت از دست دادیم و روز گذشته که در اجلاس بودم فضایی غم باری بر مجلس حاکم بود و رییس ما آیت الله مهدوی کنی هم در غیبت بودند که برایشان سلامتی از خداوند مسئلت داریم و ما در این مدت عزیزان گرانقدری را در خبرگان رهبری زا دست دادیم./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات