۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۲۳۱

تعامل حوزه علمیه خواهران و برادران استان مرکزی در اجرای طرح مدارس امین

خبرگزاری رسا ـ جلسه مشترک مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه برادران این استان در راستای اجرای طرح مدارس امین برگزار شد.
مدير حوزه علميه خواهران استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا، در این جلسه حجت‌الاسلام علی شفیعی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه برادران استان مرکزی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر این حوزه با در زمینه اجرای طرح مدارس امین شد و گفت: در دنیای معاصر نیاز به دین و آموزه‌های دینی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.


وی افزود: برای تحقق این امر ضرورت دارد با توجه به مقتضیات زمان، روش‌های مختلف و شیوه‌های متنوع و جذاب برای علاقه‌مند ساختن دانش‌آموزان به آموزه‌های دینی مورد توجه قرار گیرد.


حجت‌الاسلام داود زارع مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای طرح امین، افزود: در راستای حضور مبلغان خواهر در طرح مدارس امین حوزه علمیه خواهران از هرگونه تعامل و همکاری در این امر دریغ نخواهیم کرد و برای افزایش سطح توان تبلیغی مبلغان خواهر، اجرای دوره‌های آموزشی می‌تواند راهکار مناسبی برای رفع شبهات روز باشد.


در این جلسه مقرر شد حوزه علمیه برادران و خواهران استان مرکزی در زمینه‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مبلغان به همکاری بپردازند./978/د102/ب4

ارسال نظرات