۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۱۹۲۴۶
امام جمعه نور:

اقتدار و عظمت ایران اسلامی، غرب را با چالش جدی مواجه کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور گفت: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که جنگ با اسلام امکان پذیر نیست و ایران اسلامی با اقتدار خود معادلات ایادی استکبار جهانی را با چالش مواجه کرده است.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور امروز در دیدار رییس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که مدیران باید تنها وظیفه خود را خدمت به خلق خدا بدانند، افزود: مدیران باید اهتمام خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار داده و در این راستا اهتمام ارزنده ای داشته باشند.

 

امام جمعه نور، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره)  مسلمانان را از محجوریت و تحقیر نجات داد و فرزندانی مانند رجایی و باهنر را تربیت کرد تا دنیا در برابر این فرزندان کمر خم کند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی ارزنده تبدیل شده است، ادامه داد: نمونه بارز آن را در جنگ بین مسلمانان غزه در برابر دشمن اسلام و مسلمانان دیدیم که پاسخ ارزنده ای را به رژیم غاصب صهیونیستی دادند.

 

وی با اشاره به سیاست آشفته غربی، تصریح کرد: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که جنگ با اسلام امکان پذیر نیست و ایران اسلامی با اقتدار خود معادلات ایادی استکبار جهانی را با چالش مواجه کرده است.

 

حجت الاسلام باقرزاده، افزود: دشمنان به این نتیجه رسیدند در هرجایی که قدم بگذارند و بخواهند با اسلام تقابل داشته باشند ایران قدرتمند با سیاست های بروز خود مانع آن ها می‌شود.

 

امام جمعه نور با بیان این که ایران اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار قرار دارد،بیان داشت: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند به عنوان راهگشایی ارزنده در راستای دستیابی به اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی با استفاده از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات، بیان داشت: کسی که برادر دینی خود را نصیحت برادرانه نکند ملعون است و باید به مدیران بگوییم که هیچ کسی ماندنی نبوده و همه روزی می روند و این رفتن می تواند رفتن از این دنیا یا خداحافظی صندلی مدیریتی باشد.

 

امام جمعه نور در پایان،گفت: آنچه از ما باقی می ماند خدمت به خلق خدا است که باید در این راستا با تمام توان وجودی خود کاری کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات