۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۱۹۳۰۵
قائم مقام ستاد اقامه نماز:

اجلاس نماز اذان ملی نماز است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور بابیان این که اجلاس اقامه نماز، اذان ملی نماز است، گفت: هر کجا که قرآن کریم بخواهد جامعه و الگو ها را معرفی کند، نماز را مقدم می دارد.
حجت السلام کلباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، عصر امروز، در جلسه شورای اداری استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، ابراز داشت: به سبب همت آیت الله موسوی جزایری اجلاس نماز در شهر اهواز برگزار میشود.

وی با بیان این که آموزش نماز به نسل آینده یک ضرورت است،بیان داشت: اکنون روزگار به شکلی است که جوانان ما بیشتر وقت خود را با ارتباطات جمعی سپری می کنند که تحت تأثیر جریان ضد الهی قرار دارد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز در ادامه با اشاره به کمبود امکانات در برخی از مدارس کشور برای برگزاری نماز گفت: هزینه کردن برای نماز یک سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است و هزینه محسوب نمی شود. 

حجت الاسلام کلباسی با بیان این که کسانی که اهل نماز هستند اهل جرم و جنایت نیستند، افزود: مدیران زندان ها و مسؤولان قضایی همواره گفته اند بیشتر جنایتکاران و مجرمان جامعه اهل نماز نبوده اند.

وی در ادامه سخنان خود به مقاومت مردم خوزستان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس دفاع از نماز بود و خوزستان مرکزیت برپایی نماز در جنگ بوده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز ابرازداشت: جامعه دینی و تربیت دینی هرگز بدون نماز میسر نمی شود.

حجت الاسلام کلباسی در ادامه مساجد استان خوزستان را پر حرارت توصیف کرد و گفت: خوزستان دارای مساجد زنده و با شور و نشاط است که در آن جوانان بسیار با اشتیاق فراوان به آموزش تعالیم دینی می پردازند.

وی در پایان اجلاس نماز را فرصتی گرانقدر خواند و ابراز داشت: اجلاس نماز اذان ملی نماز است و هر کجا که قرآن کریم بخواهد جامعه و الگو ها را معرفی کند، نماز را مقدم می دارد./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات