۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۱۹۳۱۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحقق رهنمودهای رهبری عامل اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری راهشگای تحقق اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید عامل به فرامین ولایت بوده و نور الهی را در وجود خود دریابیم و آن را در جان های خود نهادینه کنیم.
حجت الاسلام خليلي، استاد حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام نصرت الله خلیلی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در یادواره شهید عزیزالله فضلی از شهدای مبارزه با نفاق که در آمل برگزار شد با بیان این که ما باید همه لحظات و دقایق عمر خود را با کرامت انسان سپری کنیم، گفت: کرامت و پاسداشت آن نباید تنها به یک دهه اختصاص داشته و در تمام برنامه های زندگی خود به آن توجه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که در ظاهر و ملک هیچ انسان بر انسان دیگر شرافت ندارد، بیان داشت: آن هایی که نسبت به دیگران برتر می شوند تقوای الهی و کسب کرامت را سرلوحه خود قرار داده اند.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان این که شهدا و صالحان در راستای کسب کرامت از دیگران سبقت گرفته اند، تصریح کرد: انسان باید در اطاعت از خدا، رسول او و اهل بیت معصومین(ع) کوشا بوده و اهتمام ارزنده ای در این راستا داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: آن چه به عنوان آرزوهایی هر انسانی است این بوده که از خدا بخواهیم ما را به راه راست هدایت کرده و در مسیر تقرب الی الله قرار دهد.

 

وی با بیان این که شهدا جزو صاحبان کرامت در عالم هستند، گفت: شهدا با اخلاص و تقوا در مسیر تقرب به خداوند منان گام برداشته و صحنه های عظیمی از رشادت و فداکاری را به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام خلیلی، افزود: دو جبهه ایمان و نفاق در عالم وجود داشته که به عنوان مصادیقی از حق و باطل است که همیشه در تضاد با هم بودند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هنر انسان این بوده که باید به اوج بنگرد و برای تعالی خود حرکت کند، گفت: انسان باید همه تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند به قله رفیع کرامت انسان برسد.

 

وی با اشاره به این که انسان ها متأسفانه وجود نفسانی و افضلیت خود را فراموش کرده اند، بیان داشت: اجتماعات امروزی و زندگی ما بسیار از خدا دور شده است و مگر می شود انسان هر چه را فراموش کند خود را هم به فراموشی بسپارد.

 

حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری راهشگای تحقق اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید عامل به فرامین ولایت بوده و نور الهی را در وجود  خود دریابیم و آن را در جان های خود نهادینه کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برکت امروز ایران اسلامی به سبب جانفشانی و ایثار شهدای گرانقدر است، گفت: شهدا رفتند و ما امروز وظیفه داریم تا در مسیر سیره گرانقدر آنان قدم برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
خدا حفظت کنه. احسنت
1
2