۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۳۱۸

شعر غزه در آتش برگزیدگان خود را شناخت

خبرگزاری رسا ـ مراسم پایانی مسابقه عصر شعر غزه در آتش ویژه طلاب با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و همکاری انجمن شعر طلاب در قم برگزار شد.
شعر سرايي طلاب با عنوان غزه در آتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم پایانی مسابقه عصر شعر غزه در آتش با حضور علیرضا قزوه، رییس مرکز تحقیقات فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، رییس انجمن شعر طلاب کشور، از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و همکاری انجمن شعر طلاب در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی رییس انجمن شعر طلاب در این مراسم با بیان اینکه روحانیان پرچم دار حمایت از مردم غزه هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران آیینی بیان کرده است که روحانیان بیشترین حمایت و کمک را به مردم فلسطین دارند.

 

وی با بیان اینکه انجمن شعر طلاب یکی از پویاترین انجمن‌های کشور است، گفت: برگزاری جلسه‌ها و برنامه‌های مستمر در سال و محافل ماهانه شعر خوانی، برگزاری جشنواره­های شعر اشراق و انتشار ده‌ها جلد کتاب شعر از فعالیت­های این انجمن در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می‌رود.


همچنین علیرضا قزوه درباره مقاومت مردم غزه سخن گفت و دفاع و استقامت مردم غزه را در طول تاریخ بی‌سابقه خواند.

 

وی افزود: نخستین بار است که نیروهای فلسطینی از نوار غزه به اسراییل تونل زده و از طریق این تونل‌ها به جنگ با ارتش اسراییل پرداخته‌اند.

 

براساس این گزارش، مسابقه عصر شعر غزه در آتش با شرکت 45 نفر از طلاب شاعر استان قم برگزار شد و در پایان نیز از صاحبان 17 اثر از 85 اثر ارائه شده تجلیل به عمل آمد.


سید مسیح شاه چراغی برگزیده ویژه مسابقه عصر شعر غزه در آتش شد؛ همچنین محمد کاوه، سمیه خردمند، روح الله گایینی، محمدعلی خاکسار دوست، سید محمد بهشتی، وحیده گرجی و محمد حاج رییسی از برگزیدگان این مسابقه شدند.

 

هیئت داوران اشعار، یوسف رحیمی، رضا خورشیدی، محمد مهدی خان محمدی، سیده سارا هاشمی، مینا مقدسی، حسن اسدی و طبیه عباس ترابی را شایسته تقدیر دانستند./998/پ202/ی

ارسال نظرات