۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۱۹۳۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی برعهده دارند، گفت: هفته تعاون فرصت مناسبی برای تبیین اصل تعاون در امر اقتصاد است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز، در دیدار با مدیران شورای هماهنگی، رفاه اجتماعی و کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با بیان این که اقتصاد مقاومتی تنها در شرایط تحریم اقتصادی نیست، افزود: اقتصاد مقاومتی سیاست راهبرد دائمی کشور است.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و نجات بخش اقتصاد است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و نجات بخش اقتصاد است، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی امروز در محدوده یک کشور نمی چرخد بلکه برای کشورها ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: امروز تحریم اقتصادی یک حربه استعماری است که در دست قدرت های بزرگ جهانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی بر عوامل گوناگونی تأثیر گذار و تأثیر پذیر است، عنوان داشت: تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: تعاونی ها اگر به درستی عمل کنند، سلامت اقتصادی را به دنبال دارند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت جمعی در تعاونی ها تصریح کرد: در بخش تعاونی ها فرد ملاک نیست و با توجه به این که افراد به صورت جمعی کار می کنند عزم عمومی وجود دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که در جامعه روحیه همکاری تعاونی و عزم عمومی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ تعاونی را در کشور نهادینه و گسترش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که هدایت و جهت دهی تعاونی ها بسیار مهم است، افزود: نظارت بر تعاونی ها مسأله ای ضروری و حساس است که باید باید بیشتر شود.

وی با بیان این که تعاونی ها با جهت دهی صحیح می توانند سود آور باشند، خاطرنشان کرد: بها دادن و شخصیت به تعاون گران، اشخاص، افکار و اندیشه ها موجب حرکت اقتصادی می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات