۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۱۹۳۶۳

حضور استاندار مازندران در بیت حجت الاسلام والمسلمین جباری

خبرگزاری رسا ـ استاندار و جمعی از مدیران استان مازندران امروز با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری(ره)، ارتحال آن عالم ربانی را به فرزندان و بیت آن سفر کرده تسلیت و تعزیت گفتند.
نماينده مجلس خبرگان استاندار مازندران استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، استاندار مازندران و جمعی از مدیران استان، امروز با حضور در بیت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، ارتحال آن عالم ربانی را به فرزندان و بیت آن سفر کرده تسلیت و تعزیت گفتند.

 

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این دیدار از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جباری به عنوان عالمی دلسوز و عامل یاد کرد و گفت‌: از ابتدای شروع مسؤولیت خود در استانداری در خدمت ایشان بودیم و همیشه خدمت به مردم و کارگشایی از مشکلات آنان دغدغه اصلی ایشان بوده است.

 

استاندار مازندران بیان داشت: یکی از ویژگی های ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین جباری دفاع همزمان از ولایت و دولت بود و این شخصیت فرزانه با بهره گیری  از مقام معظم رهبری همیشه حامی خدمتگزاران و دولتمردان برای پیشبرد امور بوده است.

 

وی از حضور پرشکوه مردم در تشیع پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین جباری تقدیر و تشکر کرده و بیان داشت: موج عظیم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر گرانقدر این عالم گرانقدر خود بیانگر جایگاه و محبوبیت ایشان در میان مردم بوده است.

 

در این دیدار سید محمد و حجت الاسلام سید ضیاء جباری فرزندان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر به بیان ویژگی ها و بخشی از خاطرات زندگی آن مرحوم پرداختند./950/203/ب1

ارسال نظرات