۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۱۹۳۹۰
مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت حضور مبلغان در مناطق روستایی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در مراسم تودیع و معرفه حوزه علمیه الزهرا چادگان گفت: در حال حاظر 60 طلبه خواهر در این حوزه در رشته های فقه و احکام مشغول تحصیل هستند.
حجت الاسلام ابطحي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی ابطحی مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان، در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه الزهرا(س) چادگان، بر تقویت حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: در حال حاظر 60 طلبه خواهر در این حوزه در رشته های فقه و احکام فعالیت می کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران منطقه 4 اصفهان افزود: حوزه های علمیه در راستای ترویج و تبلیغ دین و همچنین در جهت هدایت انسانها و نشر احکام الهی قدم بر می دارند و این یک کار بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که اکثر طلبه ها از روستاهای اطراف شهرستان چادگان هستند ابراز داشت: در شهرستان چادگان بیش از 63 روستا وجود دارد که تنها در 2 الی 3 روستا روحانی مستقر است و این یک فقر فرهنگی بزرگ برای شهرستان چادگان است.

 

وی بر اعزام روحانی به روستاهای فاقد روحانی و پرجمعیت تأکید کرد و افزود: نقش روحانی در روستاها به منظور ارتقاء فرهنگ روستا بسیار چشمگیر است که متأسفانه روستاهای چادگان از این امکانات بی بهره هستند.

 

در پایان ضمن قدردانی از خانم اسکندری مدیر سابق حوزه علمیه خواهران چادگان، خانم وهابی به عنوان مدیر این حوزه معرفی شد./939/د102/ب4

ارسال نظرات