۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۱۹۳۹۲
رییس سازمان بنیاد شهبد کشور:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در برابر هجمه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بنیاد شهید کشور با بیان این که فرهنگ ایثارو شهادت سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی غرب است، گفت: باید از ظرفیت های موجود در جهت نهادینه کردن این فرهنگ اصیل و انقلابی بهره گیریم.
حجت‌الاسلام محمدعلي شهيدي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی، رییس سازمان بنیاد شهید کشور امروز در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان لنگرود با بیان این که نهضت امام راحل بسیاری از معیارهای حاکم در حکومت قبلی را تغییر داد و معیار و آرمان های جدیدی بر مبنای اسلام ناب در کشور نهادینه کرد، گفت: انقلاب اسلامی بار دیگر روح معنویت را در ایران حاکم کرد.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان با همراهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را سرنگون و یک حکومتی مبتنی برای اسلام و رأی مردم پایه ریزی کردند، تصریح کرد: مردم کشورمان برای استقرار این حکومت دینی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند.

 

رییس سازمان بنیاد شهید با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره در مسیر دفاع از انقلاب و آرمان های نظام حرکت کردند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم کشورمان در صحنه های مختلف انقلاب عامل اقتدار وعظمت نظام شده است.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران پس از رحلت امام خمینی(ره) در کنار امام خامنه ای بوده و هستند، بیان داشت: این ملت در دفاع از ولایت و رهبری همواره ثابت قدم بوده اند.

 

وی به ترور شخصیت های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جبهه کفر و نفاق می کردند که با ترور و تهدید می توانند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

 

رییس بنیاد شهید با بیان این که مقاومت و ایستادگی ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد، تصریح کرد:  اعتقاد، رهبری و مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

 

وی با بیان این که رهبری نهضت عظیم انقلاب از سوی امام خمینی(ره) بستر پیروزی انقلاب را فراهم کرد، بیان داشت: پس از ارتحال امام خمینی(ره) نیز امام خامنه ای سکان دار این انقلاب هستند و همواره آن را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده اند.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی در ادامه سخنان خود به جان فشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آسایش و آرامش امروز کشورمان مدیون خاون های پاک شهدا است.

 

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی با تقدیم خون های پاک خود انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند، ادامه داد: امروز همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم و باید حافظ آرمان های متعالی آنها باشیم.

 

رییس سازمان بنیاد شهید در بخش دیگری از سخنان خود جامعه ایثارگری کشور را سه میلیون و 300 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 505 هزار و 27 نفر جانباز و حدود 42 هزار آزاده در کشورمان داریم.

 

وی بر ضرورت نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که تلاش دشمنان اسلام و انقلاب خدشه دار کردن این فرهنگ متعالی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر نشر این فرهنگ ارزشمند در جامعه تأکید دارند.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی غرب است، ادامه داد: باید از ظرفیت های موجود در جهت نهادینه کردن این فرهنگ اصیل و انقلابی بهره گیریم.

 

وی در ادامه سخنان خود خدمت به خانواده های شهدا را یک تکلیف دانست و خاطرنشان کرد: هرچه قدر به این خانواده ها خدمت کنیم نمی توانیم گوشه ای از تلاش ها و ازخودگذشتگی های آنها را جبران کنیم.

 

حجت الاسلام محلاتی ارتباط گسترده بنیاد با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه یک دیوار بی اعتمادی میان جامعه ایثارگر و بنیاد ایجاد شده که در تلاش هستیم این بی اعتمادی رفع شود./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات