۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۱۹۴۳۲
استاد حوزه و دانشگاه:

جلوگیری از گسترش هلال شیعی از برنامه های یهود است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ادیب یزدی به خودزنی وهابیت اشاره کرد و گفت: عمده مأموریت صهیونیست به وهابیت جلوگیری از اشاعه اندیشه آل الله، وحدت مسلمین، ازدیاد مسلمانان و شکل گیری هلال شیعی است.
حجت الاسلام مرتضي اديب يزدي، رييس مجتمع  فرهنگي بلال صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه، شب گذشته در آیین نخستین کنگره بزرگداشت امام زادگان هفده تن گلپایگان که در آستان مقدس امامزادگان هفده تن و ناصربن علی(ع) برگزار شد، با اشاره به این که برپایی این جلسات عرض ارادت به پیشگاه فرزندان رسول خداست گفت: خدا را شاکریم که در این دوران پر مصیبت سهم شیعیان امیر المؤمنین از لحاظ عده  و نیرو رو به فزونی بوده است.

 

وی با توجه به آمار شیعیان در جهان و فزونی این امر با بیان خاطره ای از امام موسی صدر ابراز داشت: رهبر شیعیان لبنان در دهه پنجاه در بین شیعیان لبنان در آن زمان با اشاره به خبر رشد جمعیت شیعیان در آن روز و تعجب مردم را برانگیخت و در حال حاظر این آمار سه برابر شده است.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی هدف تشکیلات شیطانی داعش و سازمان های تروریستی خونخوار را که با تقویت صهیونیست در حال گسترش هستند ایجاد تفرقه بین شیعیان دانست و گفت: شبکه های ماهواره ای یکی از مهم ترین ابزار های این گروه ها هستند.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به فعالیت بیش از 170 شبکه ماهواره ای و تخریب عقاید شیعه ابراز داشت: این شبکه ها که اداره برخی از آنها مطابق کل صدا و سیمای ایران اسلامی هزینه بر است علیه اهل بیت عصمت و طهارت، مرجعیت، انقلاب اسلامی و امامزادگان مشغول تبلیغ هستند ولی باز شیعه در حال پیشرفت است.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره مراسم اربعین سال گذشته و راهپیمایی20میلیونی زائران حضرت، بین نجف و کربلا  گفت: این یعنی جذبه اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به برکت حضرت علی(ع) و ائمه معصومین(ع)، زن و مرد، آمریکایی، آفریقایی، آسیایی و ... احساس می کنند به این دریای حقیقت و معنویت نیازمندند.

 

وی در ادامه به خودزنی وهابیت ها اشاره کرد و تصریح کرد: عمده مأموریت صهیونیستی به وهابیت جلوگیری از اشاعه اندیشه آل الله، وحدت مسلمین، ازدیاد مسلمانان و شکل گیری هلال شیعی است.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی در تشریح موقعیت کنونی جهان اسلام خاطرنشان کرد: در چنین رزم نابرابری که تمام امکانات دنیای استکبار علیه حرکت مسلمین قرار گرفته، وجود رهبری بیدار و عظیم الشأن است که به گونه ای معجزه آسا با هدایت نیروها مانع از اقدام متجاوزین به اسلام و مسلمین شده است.

 

وی در پایان با بیان این که خدا دین ما را ضمانت کرده است، اظهار کرد: امید است مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی شرایط را درک کرده و با تبعیت از مقام معظم رهبری مانع از نفوذ دشمنان بین جوانان و نخبگان شوند، بنابراین لازم است ضمن تعظیم امامزادگان در سراسر کشور با مشت بر دهان کفار و دشمنان اسلام زنیم./939/پ202/ب4

ارسال نظرات