۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۱۹۴۵۴
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

حمایت غرب از گروه های تکفیری با هدف مقابله با اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که حمایت غرب از گروه های تکفیری با هدف مقابله با اسلام ناب است، گفت: سران سر سپرده منطقه هم نمی دانند فردا نوبت آنان است و این گروه ها وحشی گری را به حد اعلای خود رسانده اند.
حجت الاسلام حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در یادواره 43 تن از شهدای والامقام منطقه سنگچال آمل با بیان این که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: این بزرگواران با اخلاص و ایمان والای خود صحنه های بی نظیری از رشادت و فداکاری را به ارمغان آوردند.

 

وی با  تاکید بر این که عده ای دین داشته و خود را با رشد و پیشرفت هماهنگ نمی دانند که افراد عقب افتاده هستند، گفت: نقطه مقابل این گروه کسانی هستند که می گویند دین قادر به تامین نیازهای ما نیست و می گویند دنیا در حال تغییر و حرکت است و دین حیاتش مربوط به قرون قبل بوده و نمی تواند همراه با تغییرات پاسخگو باشد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید کشور با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)، بیان داشت: چرا ما از آن چه که داریم و خدا به ما داده استفاده نمی کنیم و چیزی را که نمی دانیم چرا نمی پرسیم.

 

حجت الاسلام حسنی با بیان این که امام علی(ع) انسان را به رشد و علم همراه با دین داری توصیه کرده است، خاطرنشان کرد:  علم به مرور زمان منسوخ می شود اما دین این گونه ویژگی ندارد و خداوند در وجود انسان رازهایی قرار داده است که می تواند از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: گروه هایی هستند و می گویند می شود هم مسلمان، عالم و پرچمدار دین و پیشرفت بود.

 

وی با بیان این که انقلابی که حضرت امام علی(ع) پایه گذار کرد انقلابی مکتبی و نه انقلابی حکومتی بوده است، گفت: انقلاب ما دریچه دین، علم و ایدئولوژی به طور کامل بوده و فرهیختگان، مجاهدان و مردم را دعوت به یک نقطه توحید کلمه می کند.

 

حجت الاسلام حسنی با اشاره به این که مدیریت بدون قانون سبب هرج و مرج می شود، افزود: مسلمان بودن شکل بوده و آن هایی که می گویند دین قدیمی است و این قدیمی بودن به معنای کهنه نیست و همه داشته های انسان باید در برابر دین قرار داشته که ارتباط را قوی می کند و هر کسی می خواهد کاری کند نیازمند بسترسازی است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که می توانیم هم مسلمان و هم عالم باشیم که با علم تنها به جایی نمی رسیم، گفت: امروز می بینیم که دنیای بدون دین چه می کند و ایادی استکباری  از امکانات در راستای وحشی گری و نسل کشی بهره گیری می کند.

 

وی با بیان این که دنیای امروز ادعای تمدن دارد، اما دین ندارد، بیان داشت: گروه های تکفیری چند سالی در آمریکا و انگلیس دوره دیدند تا به نام دین، دین را از بین ببرند در حالی که شاگرد مدرسه صهیونیست ها بودند.

 

حجت الاسلام حسنی با تاکید بر این که حمایت غرب از گروه های تکفیری با هدف مقابله با اسلام ناب است، گفت: سران سر سپرده منطقه هم نمی دانند فردا نوبت آنان است و این گروه ها وحشی گری را به حد اعلای خود رسانده اند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تصریح کرد: ورود رژیم غاصب صهیونیستی در غزه با چراغ سبز مدعیان به ظاهر اسلام بود که جنایات گسترده و بسیاری را بر علیه مردم آن انجام دادند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات