۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۱۹۴۷۸
وزیر بهداشت و درمان:

همه باید کمک کنند تا امید و نشاط جامعه بیش از پیش شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دامغان گفت: اساس و ریشه همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی تفکر و وجود رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.
وزير بهداشت و درمان در دامغان وزير بهداشت و درمان در دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در دومین سفر خود به شهرستان دامغان در آیین افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که با حضور نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مسؤولان بلند پایه دانشگاه آزاد اسلامی کشور، استاندار سمنان و امام جمعه و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: باور دارم هر مراسم و هر موفقیتی را باید پس از نام خدا با یاد امام راحل(ره) آغاز کنیم.

 

وی با تأکید بر این نکته که مشکلات امروز و آینده کشور تنها با اتحاد و همبستگی حل می شود و عدم وحدت با توجه به دشمنان بی‌شمار و بسیار کشورمان بزرگترین فرصت سوزی است و بالاخص در برنامه های علمی و اموزشی نیازمند آرامش و همدلی و همراهی همه نیروهای توانمند برای پیشرفت و توسعه هستیم.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دولت وقتی موفق می شود که کشور آرامش داشته باشد، تصریح کرد: امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا خوشحالی های مردم را بیشتر کنیم همان‌گونه که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، نشاط و همدلی و آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شده است.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیتی بزرگ و توانمند در عرصه تولید علم و توسعه پایدار کشور برشمرد و گفت: نیروهای کارآمد و مدیران توانمند و بادانش امروز دانشگاه آزاد اسلامی قوی‌ترین ترکیب دودهه اخیر این دانشگاه را رقم زده‌اند و این شرایط نوید بخش شکوفایی‌های بیشتر است.

 

وی با تمجید و قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مجدانه مسئولان شهرستان دامغان بالاخص نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای احداث و راه‌اندازی این دانشکده در دامغان، خاطر نشان کرد: امروز همه باید پاسدار پیشرفت های ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب باشیم، امیدوارم دانشکده داروسازی دامغان، ظرفیتی برای ارتقای علم داروسازی در کشور و کاهش وابستگی‌ها به خارج از کشور در این حوزه باشد./977/پ202/ج

ارسال نظرات